نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 تیراختور در یک مسابقه ی نفسگیر بازی را به فولاد خوزستان واگذار نمود.

 

فولاد که از همان ابتدا اشتهای زیادی جهت پیروزی نشان می داد درست در دقیقه 6 مسابقه توسط لوسیانو فریرا دروازه تیراختور را باز نمود و هنوز بازیکنان تیراختور از شوک دریافت گل اول خارج نشده بودند که یک دقیقه پس از آن با ضربه ی سر ایوب والی دوباره دروازه ی خود را گشوده دیدند تا سکوت بر تیراختورچیهای حاضر در استادیوم و میلیونها بیننده ی تلویزیونی حاکم شود. در ادامه تیراختور تلاش نمود که با کنترل حریف مانع از دریافت گلهای بیشتر شده و برای جبران مافات تلاش نماید. در دقایق باقیمانده نیمه اول دو تیم موقعیتهایی را روی دروازه ی هم خلق نمودند اما تلاششان ثمری در بر نداشت تا با پیروزی دو بر صفر فولاد به رختکن بروند.

تیراختور نیمه ی دوم را با هماهنگی بیشتری آغاز نمود و در یکی از صحنه های حساس ضربه ی سر مهدی سید صالحی را مدافع فولاد از روی خط دروازه بیرون کشید تا قفل دروازه فولادیها همچنان نشکسته باقی بماند. در شرایطی که تیراختور جهت کاستن از فاصله ی دو گله ی خود با میزبان تلاش می نمود پس از هدر رفتن چند موقعیتش، باز هم این فولادیها بودند که در دقیقه 78 توسط ایوب کلانتری که دقایقی قبل وارد بازی شده بود فاصله ی خود با میهمان را به عدد سه رساندند اما این پایان کار نبود تیراختوریها که پس از دریافت گل سوم حسابی تکان خورده بودند در دقیقه 79 یکی از گلها را توسط فرزاد حاتمی جبران نمودند تا با امیدواری به دقایق باقیمانده بنگرند. در دقیقه 87 در یک موقعیت تک به تک ضربه احسان حاج صفی توسط ارشاد یوسفی، دروازه بان فولاد به کرنر فرستاده شد که ارسال کرنر توسط قاسم دهنوی با ضربه ی سر خود جاج صفی تبدیل به گل دوم تیراختور شد. در دو دقیقه ی واپسین و 5 دقیقه ی اعلامی جهت وقتهای اضافی، تیراختور باز هم فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما تلاشش مثمر ثمر نبود تا در روزیکه استقلال تهران در اصفهان موفق به شکست 1 بر صفر سپاهان شد فاصله اش با صدر جدول به عدد چهار رسیده و با 24 امتیاز و بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیمهای سپاهان و سایپا در رده ی سوم جدول رده بندی باقی بماند.

در این مسابقه با آنکه تیراختور 3 گل از حریف عقب افتاد که نشان از برخی مشکلات در ساختار و شیوه ی بازی تیم دارد اما در ادامه با یک بازی جذاب توانست با به ثمر رساندن 2 گل و به حداقل رساندن فاصله اش با حریف، خود را به بازی برگرداند و می توان گفت که یک بازنده ی سربلند بود علی ایحال این شکست حاکی از وجود برخی مشکلات در درون تیم می باشد که پس از پیروزیهای قاطعانه اش مقابل تیمهای استقلال و سپاهان سبب توقفش مقابل داماش و شکستش مقابل فولاد شده است. با کند و کاو در دو بازی اخیر، تضعیف اعتماد به نفس تیم؛ وجود برخی حواشی و تنشهای درون تیمی که مانع از استفاده از تمامی پتانسیل تیم میشود که این حاشیه ها هر از چند گاهی با دور نمودن برخی بازیکنان از ترکیب تیم باعث متضرر شدن آن میشوند؛ تغییرات متعدد در ترکیب و مشکل تیم در درون دروازه که پس از ضعف عملکرد محسن فروزان و سپرده شدن سنگربانی تیم به عقیل اعتمادی هنوز هم در درون دروازه مشکل حاد احساس میشود را از عوامل تأثیرگذار در توقف تیم مقابل داماش و باخت آن مقابل فولاد می توان برشمرد که انتظار می رود کادر فنی تیم با آنالیز دقیق نقاط قوت و ضعف تیم، آن را مجدداً در مسیر پیروزی قرار داده و مانع از فاصله گرفتن بیشترش از صدر جدول گردد.

پورتال هواداران تیراختور آذربایجان امید دارد که این شکستها سبب ساخته شدن پلی برای پیروزیهای آینده شده و تیم محبوب آذربایجان با موفقیتهای خود آحاد ملت قهرمان آذربایجان را شاد گرداند.

نوشته شده در تاريخ شنبه 27 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ جمعه 9 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

کد آهنگ های پیشواز آذری



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

این راه ماست تا قهرمانی

بله؛ از قهرمانی حرف زدن زود است. برای ایجاد باور قهرمانی اما می شود از امروز حرف حرفش را زد و نقشه اش را کشید.

این کار اگر حساب شده انجام شود، نتایج خوبی خواهد داشت. یکی این که باعث افزایش این باور در ذهن بازیکن ها می شود که با تراکتور هم می توان قهرمان شد. این برای تیمی که سابقه این کار را ندارد بسیار حیاتی است. با صحبت کردن از قهرمانی می توان برای بازیکن ایجاد تکلیف کرد. او احساس خواهد کرد که در تیم بزرگی بازی می کند؛ تیمی که طرفدارانش انتظار قهرمانی دارند و او باید برای براورده کردن این انتظار تلاش کند.

این نکته در مورد هواداران تراکتور نیز صادق است. ما چرا نباید ایمان داشته باشیم که تیممان قهرمان خواهد شد؟ این طلسم تاریخی که در ذهنمان ریشه کرده، با به دست آوردن اولین قهرمانی شکسته می شود اما تا شکستن طلسم و تا آن روز، مهم ترین مساله ایجاد باور قهرمانی است. شاید هر روز باید به خودمان پاسخ دهیم که چرا نه؟

این راه ماست. روزی که در لیگ یک بودیم و یک روز به لیگ برتر آمدیم. یک روز در میانه جدول بودیم و روز دیگر تا روزهای آخر مدعی قهرمانی بودیم و سهمیه آسیا گرفتیم. اگر قرار به ادامه این روند باشد نوبت قهرمانی است.

این اما به دست نمی آید مگر این که ایمانش را داشته باشیم و ایمان یعنی این که با دو سه تا برد پیاپی توهم نزنی و با دو سه تا باخت هم به هم نریزی. چرا؟ چون این راه ماست تا قهرمانی.

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

http://merv.comze.com/img/203d8a151612.jpg

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ماشین سازی شاهین را در خانه اش شکست داد

ماشین سازی با شکست شاهین بوشهر امیدهای خود را برای کسب امتیاز در دیدارهای آتی مضاعف کرد.

در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته هشتم تیم ماشین سازی موفق شد شاهین بوشهر را در خانه اش دو بر یک شکست دهد.
گل های تیم ماشین سازی را مصطفی چترآبگون در دقیقه 60 و جاوید یوسفی در دقیقه 2+90 به ثمر رساندند و تنها گل تیم شاهین نیز در دققه 63 به ثمر رسید.
ماشین سازی در حضور انبوه هواداران تیم مهمان بازی سراسر هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد هنوز بازیکنان این تیم برای کسب موفقیت تلاش خود را انجام می دهند.
با این پیروزی امیدهای هواداران برای کسب پیروزی های بیشتر در مسابقات آتی لیگ امسال مضاعف شد.

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

جعفری: برای پرسپولیس دلار هست برای تراکتورسازی نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: پرسپولیس بازیکن خارجی می‌گیرد، این نشان می‌دهد برای این تیم دلار هست برای ما نیست.

خبرگزاری فارس: جعفری: برای پرسپولیس دلار هست برای تراکتورسازی نیست

محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نارضایتی از وضعیت آلسلمو و ویلا دو بازیکن خارجی این تیم اظهار داشت: مدیر برنامه این دو بازیکن یک نفر است و از او خواسته ایم یکشنبه دو هفته دیگر به باشگاه بیاید و با او در مورد عملکرد این دو بازیکن صحبت کنیم. آنچه که اول فصل در بیوگرافی این دو مشاهده شد در بازی این دو ندیده ایم.

وی در خصوص گلایه محمد ابراهیمی نسبت به نیمکت نشینی و استفاده از بازیکنان خاص توسط سرمربی تیم، عنوان کرد: ابراهیمی نظر خودش را گفته است و نباید چنین مصاحبه ای می کرد. صحبت علیه تیم و سرمربی تضعیف شدن تراکتورسازی است. این تیم برای مردم است و نباید بازیکنان چنین حاشیه ای را ایجاد کنند. شما بگویید تیمی که 4 گل به سپاهان می زند منطقی است که سرمربی برای بازی بعدی ترکیب تیم را تغییر دهد؟

جعفری در پاسخ به این سؤال که توانستند برای اولیویرا دلار تهیه کنند، گفت: هنوز موفق به تهیه دلار نشده ایم و منتظر هستیم تا مهلتی که اولیویرا برای دریافت مطالباتش به باشگاه داده تمام شود، برود و در نتیجه تیم تراکتورسازی به حاشیه رود. فدراسیون فوتبال هم هنوز جواب نامه ما را در مورد رسیدگی به وضعیت دلار نداده است. فوتبال ما فدراسیون محور شده است و فقط شعار حمایت از باشگاه ها داده می شود.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون توانست از طریق وزارت ورزش برای کی‌روش دلار تهیه کند، گفت: سوال من این است که چطور برای کی‌روش مسئله حل است اما باشگاه ها مهم نیستند؟ پرسپولیس در حال خرید بازیکن خارجی است و این در شرایطی است که تهیه دلار در ایران سخت شده است. پس نتیجه می گیریم که برای برخی دلار هست و برای بعضی نیست.

جعفری افزود: این وظیفه وزارت ورزش است که باید این مسئله را برای تیم های ورزشی حل کند. نهادهای دیگر از روی عشق و علاقه خود به باشگاه ها کمک می کنند. اگر می دانستم قرار است وضعیت دلار به این شکل شود 100 سال دیگر مربی و بازیکن خارجی نمی‌گرفتم. حداقل امسال که باشگاه ها مربی و بازیکن خارجی دارند به این تیم ها کمک کنند. برخی باشگاه ها در حال خرید دلار آزاد هستند اما ما واقعا از تهیه دلار عاجز شده ایم و از طرف استان هم کمکی به تیم نشده است.

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

کرار : نمی خواهند مردم آذربایجان من را دوست داشته باشند

در چند روز گذشته شایعه بازگشت کرار به تراکتور بحث روز هواداران این تیم شده است تا این موضوع بهانه ای شود برای بازنشر مصاحبه ای از کرار در اردیبهشت سال 90 در تراکتوراسپور ، مصاحبه ای که در آن مقطع جنجال زیادی به راه انداخت و برای مدیران تراکتوراسپور نیز مشکل ساز شد .

مگر من برای جعفری بازی می كردم كه پشت سر من حرف بد بزند ... من فقط بخاطر مردم آذربایجان بازی می كردم ... و خیلی ها نمی خواهند من برای این مردم بازی كنم ... نمی خواهند مردم آذربایجان من را دوست داشته باشند ... امروز از صبح از همه باشگاههای ایران به من زنگ زدند و گفتند بیا با ما قرارداد ببند ... از پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ذوب آهن و مس و ...

تراكتوراسپور – بعد از اعلام حكم موقت كمیته انضباطی مبنی بر محروم بودن كرار تا اطلاع ثانوی تماسی با كرار برقرار كردیم تا از آخرین وضیعت وی جویا شویم كه با تصمیمات جدید و كلایه هایش از مسئولین باشگاه روبرو شدیم كه در ادامه خلاصه ای از آن را می خوانید

آقای كرار كمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی شما را محروم كرده و روز دوشنبه 26 اردیبهشت به كمیته انضباطی دعوت شدید ؟ كمیته انضباطی چی ؟ از چی محروم می خواهند بكنند ... من الان در عراق هستم و دو بازی بعدی هم محروم بودم دیگه از چی می خواهند مرا محروم كنند ؟ اصلا مگر من چكار كردم كه من رو می خواهند محروم كردند ... داور جنجال درست كرده ، مردم هم عصبانی شدند زدند همه صندلی ها را شكستند ... حالا می خواهند بدازند گردن من ؟ من چكاره هستم این وسط ؟

در كمیته انضباطی شركت نمی كنید ؟ نه بابا ... كمیته انضباطی واسه چی برم ...

كی به تبریز برمیگردید ؟ من دیگه تبریز بر نمی گردم

واسه بازی با صنعت نفت كه باید برگردید ؟ نه ... ببین من دو كارته بودم كه تو بازی با صبا هم كارت زرد گرفتم و هم كارت قرمز گرفتم و اخراج شدم كه دو بازی محروم می شوم و تا آخر فصل بازی ها رو از دست می دهم

خوب خلاصه باید تبریز برگردید ... قرارداد برای سال بعد ؟ باشگاه من را اخراج كرده و من هم دیگر خسته شدم دیگر ... نمی خواهم دیگر به تبریز برگردم . با باشگاه هم قراردادم آخر فصل تمام می شود

سال بعد نمی خواهید در تراكتور بازی كنید ؟ ببین من نه بخاطر جعفری ، نه بخاطر كمالوند و نه بخاطر باشگاه تراكتور بلكه فقط بخاطر مردم آذربایجان در تراكتور بازی می كردم ... (كرار با بغض ادامه داد ( مردم آذربایجان ، مردم تبریز من را دوست دارند و من هم این مردم را دوست دارم و بخاطر این ملت بازی می كنم ، من به عشق این مردم هر كاری می كنم من در تراكتور فقط برای مردم آذربایجان بازی می كنم ولی ...
ولی چی ؟ آقای ... تو دوست من هستی ، خودت دیدی كه من بعد از بازی ها با تو هم حرف نمی زدم تا حاشیه نباشه . بهانه دست كمیته انضباطی ندهم تا من را محروم كنند ، ولی بجای من از خودشان حرف در می آوردند و در روزنامه چاپ می كردند آنوقت آنها من را به كمیته انضباطی احضار می كردند . خسته شدم از دست این بی عدالتی ها....

خوب این دلیل نمی شود با تراكتور تمدید نكنی ؟ جعفری من را نمی خواهد ... دیروز مدیر برنامه های من زنگ زد به من و گفت در تلویزیون و رادیو جعفری و كمالوند می گویند که تو را اخراج كردند و پشت سر تو حرف های بدی زدند

مگر من برای جعفری بازی می كردم كه پشت سر من حرف بد بزند ... من فقط بخاطر مردم آذربایجان بازی می كردم ... و خیلی ها نمی خواهند من برای این مردم بازی كنم ... نمی خواهند مردم آذربایجان من را دوست داشته باشند ... امروز از صبح از همه باشگاههای ایران به من زنگ زدند و گفتند بیا با ما قرارداد ببند ... از پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ذوب آهن و مس و ...

سه برابر پولی كه از تراكتور گرفتم به من برای یكسال پیشنهاد دادند ... تیم های تهرانی و سپاهان قدرت دارند و نمی گذارند تا بعد از هر بازی من را به كمیته انضباطی احضار كنند ... آنها قدرت دارند نمی گذارند من را الكی محروم كنند ... آنها نمی گذارند بخاطر جنجالی كه داور درست كرده من را محروم كنند ... جعفری و باشگاه تراكتور قدرت ندارد و نمی تواند جلوی آنها را بگیرد ... همه باشگاهها همیشه طرف بازیكن را می گیرند ولی اینها من را اخراج می كنند ...

پس سال بعد را در تراكتور بازی نمی كنی ؟ نه ... می خواهم در تیمی بازی كنم كه قدرت دارد ... تراكتور قدرت مقابله با لابی دیگران را ندارد

امسال فحش دادیم محروم شدیم ! به ما فحش دادند ، ما محروم شدیم ! صندلی شكستند ما محروم شدیم ! صندلی شكستیم ، من محروم شدم ... در انزلی 90 دقیقه فحش دادند به من 90 دقیقه صدام حسین كرار گفتند ولی آب از آب تكان نخورد ... كم مانده بود در آن بازی هم من را محروم كنند ... در بازی ها آنقدر با لگد من را می زدند كه بعد از بازی یك روز نمی توانستم راه بروم ولی می گفتند كرار فیلم بازی می كند ... می گفتند الكی خودش را زمین می زند ... بابا من هم آدم هستم ... اگر آدم را با لگد بزنند می خورد زمین ...

می خواهی به كدام تیم بروی ؟ تا آخر هفته با سپاهان و یا تیم های تهرانی تمام می می كنم ... آنها قدرت دارند و سه برابر تراكتور هم پول می دهند...

كرار پس تكلیف مردم آذربایجان چه می شود ؟ این همه عاشق داری در اینجا با دل آنها می خواهی چكار كنی ؟ تكلیف كرار كرار كرار ها چه می شود ؟ می خواهی دل 100 هزار نفری كه در استادیوم 90 دقیقه فریاد می زدند انا مجنون كرار را بشكنی ؟ نه ... من آنها را دوست دارم ... من هیچ وقت دل آنها نمی شكنم من بخاطر آنها هر كاری می كنم ولی ... ( سكوت )

ولی چی ؟ ولی باشگاه من را نمی خواهد ... آنها من را اخراج كردند

كرار كی گفته تو اخراج شدی؟ من خودم دیروز با كمالوند مصاحبه می كردم كه گفت : (كرار را اخراج نكردیم بلكه گفتیم فعلا تمرین نیاید) شاید آنها به تو استراحت داده اند ... نمی دانم ... نمی دانم چی بگم ...

كرار تو تصمیم گیری عجله نكن و به مردم آذربایجان هم فكر كن ، به صدا های كه در استادیوم می شنیدی ؟ به خدا فقط به همین مردم فكر می كنم نه به چیز دیگر ... وقتی به مشكلاتم در این یك سال نگاه می كنم و به پیشنهاداتم فكر می كنم با خودم می گویم می روم تیمی كه قدرت دارد ولی وقتی عشق این مردم را در مقابل این همه اتفاقات می گذارم اعصابم خرد می شود ... دیوانه می شوم ... نمی دانم چكار كنم واقعا نمی دانم چكار كنم

كرار هیچ جای ایران تبریز نمی شود و هیچ شهری مردمش دیوانه وار تو را دوست نخواهند داشت می دانم ... هیچ جای تبریز نمی شود و هیچ مردمی ، مردم آذربایجان ... باید با باشگاه صحبت كنم و به همه چیز خوب فكر كنم و بعدا تصمیم بگیرم ...

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

باقری به همراه مسئولان ماشین‌سازی تبریز به دیدار هدایتی رفتند/ خرید منتفی شد

خبرگزاری فارس: کریم باقری به همراه مسئولان ماشین‌سازی تبریز بعدازظهر امروز به دیدار حسین هدایتی رفتند.

خبرگزاری فارس: باقری به همراه مسئولان ماشین‌سازی تبریز به دیدار هدایتی رفتند/ خرید منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، خرید باشگاه ماشین‌سازی تبریز توسط حسین هدایتی از مدتی پیش در محافل ورزشی مطرح بود. از همین رو بعدازظهر امروز کریم باقری به همراه مسئولان ماشین‌سازی تبریز به دیدار هدایتی رفتند و با او درباره واگذاری سهام به گفت‌وگو پرداختند اما با توجه به وجود برخی مشکلات، هدایتی از خرید سهام این باشگاه صرف‌نظر کرد.

 

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

گسترش فولاد صدرنشين بلامنازع و تيم بدون شكست گروه الف

GFTCLUB: هفته نهم رقابت هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاههاي كشور گروه الف با استقبال خوب علاقمندان، تيم گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصي خود ميزبان تيم پارسه تهران بود.

به گزارش روابط عمومي باشگاه گسترش فولاد پيروزي ميزبان بر ميهمان مي توانست خيلي از معادلات گروه الف را تغيير دهد روي همين اصل گسترش فولاد هر چه در توان داشت به كار گرفت و پس از از اينكه در 45 دقيقه اول دو بار ديرك دروازه پارسه تهران را به لرزه درآورد بازی با نتيجه مساوي به پايان رسيد در 45 دقيقه دوم و تعويض هاي طلايي رسول خطيبي در ده دقيقه اول نيمه دوم سبب شد تا روند هجومي گسترش فولاد كماكان تداوم يابد و پس از اينكه رسول خطيبي همچون دو بازي قبلي مقابل استقلال اهواز و نفت مسجد سليمان روانه ميدان شد عملا روند بازي و شيوه ي آن تغيير كرد تا اينكه در دقيقه 2+90 روي پاس رسول خطيبي از ضربه ايستگاهي و شليك تماشايي سعيد آقايي از 25 متري زوزه كشان سنگر پرويز برومند با تجربه فرو ريخت گفتني است دردقيقه 88 نيز يكبار خطيبي با عبور از كمند دفاع حريف توپ را به ديرك عمودي پارسه كوبيد با اين پيروزي ارزشمند گسترش فولاد صدر جدول را به تسخير خود در آوردوهمچنان بدون باخت ماند.

در پايان اين ديدار رضا زنوزي مطلق مالك باشگاه كه از نزديك شاهد بازي بود با حضور در رختكن از تلاش وپيروزي شاگردان رسول خطيبي وكادرفني وبازيكنان تشكر كرد.

متاسفانه در پايان بازي بازيكنان وكادر فني تيم پارسه بدليل ناراحتي از باخت خود علاوه بر اينكه خساراتي به نيمكت ذخيره خود با لگد وپرتاب آب بطري وغيره وارد كردند به هنگام ترك ورزشگاه نيز با درگيري فيزيكي بين همديگر و راننده مصدوميت هاي شديدي را به وجود آوردند.

نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

اولسان - الاهلی

شنبه 20 آبان

ساعت 14:00

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

 
 
 
حدود 6 ماه قبل در مقاله ای تحت عنوان " اولين لژيونر تاريخ سه دهه اخير فوتبال تبريز/ مهره ای با ارزش به نام کریم باقری " نوشتیم که با توجه به احتمال حضور یک مربی خارجی در نیمکت تراکتورسازی حضور شخصی چون کریم باقری از جهات گوناگون برای تیم ضروری است هرچند در همانروزها با نظرات مختلفی این مقاله روبرو شد، اما رفته رفته با بروز حواشی در کنار تیم حضور شخصیتی چون کریم باقری برای تیم تراکتورسازی بیش از قبل احساس می شود.

از ابتدای فصل تا کنون بازیکنان تراکتورسازی با مصاحبه هایی که به نظر در حیطه اختیاراتشان نیست تیم را با حاشیه هایی همراه کرده اند، در دو مورد اخیر آن آقایان فخر الدینی و ابراهیمی با حمله ی تند به کادر فنی آنها را ملزم به پاسخگویی در قبالشان دانسته اند.

مصاحبه ی محمد ابراهیمی : به خاطر پرتغالي بودن، آنسلمو را تعويض نمي كنند/ لج و لجبازي ها در تيم اجازه نمي‌دهد به هدف خود برسيم

مصاحبه ی میلاد فخر الدینی: من نباید تعویض می شدم و بعد از بازی هم به تونی گفتم

همانطوری که مصاحبه های فوق را مطالعه نمودید در این مصاحبه ها که به فاصله ی کمتر از یک هفته صورت گرفته است، بازیکنان در اعتراض به تعویض های خود چنان سخن رانده اند که گویی تونی اولی ویرا سرمربی تیم می بایست در مورد علت تعویض هایشان برایشان جوابگو باشد،

اینکه چرا بازیکنان به خود اجازه چنین صحبت هایی را داده اند و می توانند براحتی سخنان این چنینی را رسانه ای نمایند و آیا اساسا اجازه چنین کاری را دارند و یا منعی در این مورد وجود دارد؟ پرسشی ایست که می بایست از چندین جهت مورد بررسی قرار گیرد.

عدم توجه مسئولین باشگاه به مصاحبه های اینچنینی و عدم احساس مسئولیت و پاسخگویی به مسئولینی در رده ی بالا تر از سوی بازیکنان می تواند چنین نتایجی را در برداشته باشد.در فصل های گذشته، فراز کمالوند و پس از آن امیر قلعه نوعی به خوبی با پرستیژ و انظباطی که در نحوه اداره تیم داشتند از بروز چنین حواشی جلوگیری کرده بودند و نیاز به یک سرپرست کارآمد برای بازیکنان را برطرف نموده بودند،

جلوگیری از مصاحبه ی محمد نصرتی با خبرنگار نود از سوی فراز کمالوند پس از اتمام دیدار را که از همین برنامه نیز پخش شد به خاطر داریم و قطعا همگی به یاد داریم که سید محسن حسینی و فرزاد حاتمی به علت شوخی بی جا در تمرین به مدت چندین جلسه از تمرین کردن با تیم و مهدی کیانی به علت اعتراض به تعویض خود از تمرینات به مدت 3 ماه از سوی امیر قلعه نوعی محروم شدند. لذا می توان گفت اموری را به نظر بیشتر جنبه ی مدیریتی داشته و باید مسئولین باشگاه و در راس آن سرپرست تیم به آن رسیدگی نماید این مربیان به نحو شایسته ای در تیم به اجرا گذاشته بودند

اما در این فصل با توجه به حضور مربیان خارجی و تفکرات حرفه ای که به آنها اجازه ی دخالت در اموراتی جز امور فنی را نمی دهد نیاز به حضور یک سرپرست با نفوذ مدیریتی در سطح بالا در بین بازیکنان احساس می شد، همانطوری که در هفته ی جاری تونی اولی ویرا تلویحا در جواب پرسش خبرنگاری در مورد دیرکرد پرداخت قرارداد آنها از سوی باشگاه عنوان نمود " این مسائل به مسائل داخل باشگاه مربوط است و من نمی توانم در مورد آن اظهار نظر نمایم، لطفا در مورد مسائل فنی از من سوال فرمایید"

با این تفاصیل حدود شش ماه قبل در مقاله ای بروز چنین حواشی را به علت فقدان سرپرستی که بازیکنان از ایشان حرف شنوی داشته و قدرت مدیریتی بر بازیکنان را داشته باشد پیش بینی نموده و از باشگاه خواستیم تا شخصیتی چون کریم باقری را وارد کادر باشگاه تراکتورسازی نمایند.

قطعا رفته رفته با توجه به عدم احساس مسئولیت بازیکنان و عدم توجیه آنها نسبت به شرح وظایفشان به عنوان یک بازیکن می بایست انتظار انتشار مباحثی از این دست را داشت.

........................................................................

پ.ن 1:

در این میان نباید از نقد خودمان گذشته و تشویق های بیش از حد و لوث نمودن موفقیت بازیکنان با سردادن القابی مبالغه آمیز و در پی آن بروز غرور کاذب شخصیتی در بازیکنان را بی تاثیر شمرد.

پ.ن 2 :

برخی بر این عقیده اند که مصاحبه ی محمد ابراهیمی حاوی حرف هایی است که واقعیت دارد، آیا به نظر شما بیان واقعیت از طریق مصاحبه کاری پسندیده است؟

به نظر شما راه برون رفت از این مشکل چه میتواند باشد؟ و آیا اساسا چنین مصاحبه هایی را به عنوان یک مشکل می توان تلقی نمود؟

به نظر شما سرمربی تیم در مورد مصاحبه هایی از این دست می بایست پاسخگو باشد و یا مدیریت و سرپرست تیم؟
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

گروه الف

نفت مسجد سلیمان 2-2 گسترش فولاد

ماشین سازی 0-1 اتگا گرگان

گروه ب

شهرداری بندرعباس 1-1 شهرداری تبریز

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

برای بازی مقابل ازبکستان /28 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند

فوتبال ایران/سرمربی تیم ملی اسامی 28 بازیکن را برای شرکت در اردوی تیم ملی را اعلام کرد. به گزارش اوج نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ،کارلوس کی روش ، اسامی 28 بازیکن را برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از دیدار مقابل تاجیکستان اعلام کرد. بازیکنان دعوت شده به شرح ذیل هستند: دروازه بان ها: سید مهدی رحمتی ، رحمان احمدی، سوشا مکانی/ مدافع ها: حسین ماهینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمدنصرتی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، پژمان نوری/ خط ميانی : جوادنکونام، امید نظری، علی کریمی، آندرانيک تیموریان، ابوالقاسم دهنوی، محمد نوری، میلاد نوری/ مهاجم ها: آرش افشین، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری، سید جلال رافخایی، محمد قاضی، رضا قوچان نژاد، یعقوب کریمی، کریم انصاریفرد، احمد حسن زاده لازم به ذکر است بازیکنان دعوت شده به تيم ملی باید راس ساعت 17 روز جمعه در محل هتل ازادی حضور داشته باشند و اسامی نهایی بازیکنان بعد از دیدار دوستانه مقابل تاجیکستان اعلام خواهد شد .

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهاجم تیم تراکتورسازی گفت:از این شرایط خسته شده ام  و امیدوارم وضعیت عوض شود.

به گزارش تراکتوراسپور به نقل از اوج نیو ز ،سید مهدی سید صالحی درباره بازی تیمش مقابل داماش که با تساوی همراه بود اظهار داشت:بازی در مجموع خوبی بود و هر دو تیم نمایش دلچسبی داشتند.البته موقعیت های ما بیشتر بود و فکر می کنم که می توانستیم در این بازی برنده باشیم.از دید من برد تراکتور در این بازی نتیجه عادلانه تری بود.

وی درپاسخ به پرسشی درباره وضعیت خود در تراکتورسازی عنوان کرد:من هیچگاه ناشکری نمی کنم و همیشه قدردان مرحمت اوستا کریم هستم اما واقعیت این است که برایم سوالهایی به وجود آمده است.من به تراکتور آمدم که به این تیم کمک کنم اما متاسفانه شرایطی وجود دارد که نمی توانم به طورکامل در خدمت تیمم باشم.

مهاجم تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که این شرایط چه چیزی هستند که باعث نارضایتی او شده است گفت:برای مثال من در نیمه اول حتما باید گل بزنم تا در ادامه مسابقه و نیمه دوم تعویض نشوم.نیمه دوم بازی که آغاز می شود،استرس تمام وجودم را می گیرد که الان تابلوی تعویض بالا می رود و من باید از زمین بیرون بروم.باور کنید در تمام طول نیمه دوم که در زمین هستم،دست و پایم می لرزد و این برای بازیکنی در پست من و کارنامه ای که دارم اصلا جالب نیست.

وی ادامه داد:بی شک تعویض و انتخاب بازیکنان تیم بر عهده کادر فنی و سرمربی تیم است و هرگز به خودم این اجازه را نمی دهم که به تصمیمات آنها اعتراض کنم و حتی در این باره صحبتی هم با مربیان انجام بدهم اما همانطور که گفتم برای جای سوال وجود دارد.من بازیکن اهل حاشیه نبوده و نیستم و کارم را می کنم.نمی دانم،شاید اطلاعات مربوط به گذشته من را به سرمربی نداده اند.

سید صالحی تاکید کرد:از این شرایط خسته شدم و امیدوارم وضعیت عوض شود.اصلا هم قصد مصاحبه نداشتم و نمی خواستم حرفی بزنم و این چند حرف را هم درد دلی بود که با مردم خوب تبریز و هواداران تراکتور داشتم .قطعا تا روزی که در تراکتور باشم با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنم و برایم موفقیت و پیروزی تراکتور در مسابقات اهمیت دارد.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهدی کریمیان زننده گل اول تراکتور در مقابل داماش گیلان که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید ، پس از پایان این دیدار در صفحه اجتماعی خود از بابت این نتیجه از هواداران عذر خواهی کرد که متن پیام را در زیر آمده است

سلام

بابت نتیجه روبرو داماش از همه مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم . دیگه قسمت نبود نبود . ما تلاشمون رو کردیم ... عاشق عیبی یوغ گفتن بعد از بازیتونم ... شرمنده تان شدیم ... انشاا... بازی بعدی جبران می کنیم ... یاشاسین آذربایجان ، یاشاسین تراکتور

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

میلاد فخرالدینی دفاع راست تراکتور از اینکه تیمش دو امتیاز حساس را مقابل داماش از دست داده ناراحت است.

او می گوید: «دو امتیاز سرنوشت ساز را در زمین خودمان از دست دادیم. اگر پنالتی فلاویو لوپز در دقایق ابتدایی گل می شد همه چیز فرق می کرد ولی او خیلی بد پنالتی را زد. من معتقدم فلاویو مغرور شده که اینطور پنالتی می زند و اگر آن پنالتی گل می شد با نتیجه ای پُر گل داماش را می بردیم. وقتی پنالتی از دست رفت انگار داماشی ها شیر شدند، اگر این اتفاق نمی افتاد راحت آنها را می بردیم.»
فخرالدینی در این بازی توسط تونی اولیویرا تعویض شد که او از این موضوع ناراحت است. فخرالدینی در این زمینه ادامه می دهد: «من قبل از این بازی یک جراحی کوچک روی پایم انجام دادم و با زدن 3 آمپول بازی کردم که هیچ چیزی نمی فهمیدم ولی در طول مسابقه هیچ اشتباهی انجام ندادم و عملکرد خوبی داشتم. من نباید تعویض می شدم و بعد از بازی هم به تونی گفتم چرا مرا تعویض کردی. من از این موضوع ناراحتم ولی اولیویرا گفت که تعویض من به خاطر مسائل تاکتیکی بود و می خواست تیم را تهاجمی تر کند.»
او در پایان حرف هایش خاطرنشان می کند:«در این بازی خیلی عجیب بود که توپ های ما به تیر دروازه می خورد و باید دقت مان را در زمین بیشتر کنیم تا گل بزنیم. این بازی را فقط به خاطر بدشانسی نبردیم ولی مهم این است که این دو امتیاز را الان از دست دادیم که به اندازه کافی در آینده فرصت جبران وجود دارد.»

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نصر نیوز: دیدار تیم های تراکتورسازی و داماش گیلان در حالی با تساوی دو بر دو تمام شد که پنج بار تیر دروازه مانع از ورود توپ به دروازه داماش شد.به گزارش نصر نیوز، تراکتورسازی از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان داماش گیلان بود. قضاوت این بازی بر عهده محسن قهرمانی بود.

تیم تراکتورسازی با ترکیب عقیل اعتمادی،مرتضی اسدی،آنسلمو گونزالز،فلاویو لوپز( از دقیقه 58 محمد ابراهیمی)،سید مهدی سید صالحی(از دقیقه 65 فرزاد حاتمی)،میلاد فخر الدینی( از دقیقه 70 احسان حاج صفی)،مهدی  کیانی،محمد نصرتی،قاسم دهنوی،مهدی کریمیان،مصطفی اکرامی. و داماش گیلان با ترکیب حسن رودباریان،هادی سهرابی،علی رضا نظیف کار،مرتضی ابراهیمی،محمد سیاه،محمد رضا مهدوی،ابوالفضل حاجی زاده،مصطفی حاجتی،مهدی کیانی( بهنام افشه از دقیقه 82)،امین متوسل زاده،حسین ابراهیمی. در میدان حاضر شد.
تراکتورسازان در دقایق اول بازی خوب ظاهر شدند اما از دست دادن پنالتی توسط فلاویو لوپز باعث افت نسبی تیم شد.
در ادامه بازی داماش توانست از ضربه ایستگاهی محمد رضا مهدوی در دقیقه 12 به گل برسد.
تلاش تراکتوری ها در ادامه بازی بی نتیجه نماند و آنها توانستند در دقیقه 22 توسط مهدی کریمیان به گل برسند.
بازیکنان تراکتورسازی چندین تیرک دروازه رودباریان را به لرزه در آورند.
در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از سوی تراکتورسازی بودیم اما بر خلاف روند بازی داماشی ها در دقیقه 50 دروازه عقیل اعتمادی را بازکردند.این گل توسط مهدی کیانی بازیکن گیلانی ها به ثمر رسید.
در ادامه نیمه دوم بازیکنان تراکتور در گلزنی موفق نبودند تا اینکه محمد ابراهیمی از دقیقه 58 به جای فلاویو لوپز وارد میدان شد و توانست در روز تولد خود منجی تراکتورسازان بوده و گل تساوی را به ثمر برساند.
همچنین علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی و مسعود پزشکیان نماینده تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از تماشاگران این بازی بودند.
این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

توقف تراکتورسازی در شب برد مدعیان/ تراکتور داماش را تیرباران کرد

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی در مقابل تیم داماش گیلان به تساوی دو بر دو رضایت داد تا بهترین موقعیت این تیم ‌برای تداوم صدرنشینی از دست رود.

خبرگزاری فارس: توقف تراکتورسازی در شب برد مدعیان/ تراکتور داماش را تیرباران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان داماش گیلان بود.

تراکتورسازی بازی را بسیار طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه دو صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را فلایو لوپز بدون دورخیز و بد نواخت که ‌رودباریان دروازه‌بان سابق تراکتورسازی ‌توپ را مهار کرد.

در دقیقه پنج ضربه اکرامی تیر افقی دروازه داماش را به لرزه در‌‌آورد. تراکتورسازی که یکپارچه حمله بود در دقیقه 12 دروازه‌اش را گشوده شده دید.

مهدوی با یک ضربه ایستگاهی  توپ را وارد دروازه تراکتور می‌کند تا  تیم مهمان برخلاف جریان بازی پیش افتد. تراکتورسازی با این گل بر شدت حملات خود افزود و در دقیقه 22 سانتر دهنوی و ضربه سر دقیق کریمیان گل تساوی را برای تراکتورسازی به همراه داشت.

در دقیقه 24  توپ ارسالی از کرنر را دهنوی به تیر دروازه داماش می‌زند، دو دقیقه بعد همین بازیکن در محوطه جریمه داماش سرنگون می‌شود، اما داور اعتقادی به پنالتی ندارد. در دقیقه 39 آنسلمو گونزالس برای سومین بار توپ را به تیر دروازه می‌زند.

 

در نیمه دوم و در دقیقه 50 داماش در یک ضد حمله به گل دوم خود دست یافت. 

خروج عقیل اعتمادی و ضربه سر مهدی کیانی داماش، گل دوم داماش را به همراه داشت.

تراکتورسازی بعد از این گل فشار بی‌امانی را بر روی دروازه مهمان خود آورد و دو بار دیگر تیر دروازه داماش را به لرزه درآورد تا مجموع توپ‌های برخورد شده بر دیرک دروازه داماش به رقم پنج برسد. بالاخره تراکتورسازی در دقیقه 85 توسط محمد ابراهیمی صاحب گل تساوی شد.

یک دقیقه بعداز این گل شوت ابراهیمی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و تراکتورسازی همچنان در خانه شکست‌ناپذیر ماند و داماش نیز در خارج از خانه در حسرت برد ماند. با این اوصاف که تراکتورسازی صدر جدول را از دست داد.

با این نتیجه تراکتورسازی 24 امتیازی شده و داماش نیز مجموع امتیازاتش را به عدد 16 می‌رساند.

محسن قهرمانی قضاوت این بازی را بر عهده داشت، تورج عیوض‌محمدی و مهدی الوندی وی را در امر قضاوت یاری می‌رساندند. قهرمانی در این بازی محمد ابراهیمی و احسان حاج‌صفی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.

این بازی در ورزشگاه یادگار امام و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر تبریزی برگزار شد.

اسامی تیم داماش گیلان:

رودباریان، نظیف کار، مرتضی ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، ابوالفضل حاجی‌زاده، هادی سهرابی، محمد سیاه، مصطفی حاجتی، مهدی کیانی، امین متوسل‌زاده، حسین ابراهیمی

سرمربی: حمید درخشان

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز:

عقیل اعتمادی، سید مهدی صالحی (از دقیقه 64 فرزاد حاتمی)، فلاویو لوپز (از دقیقه 58 محمد ابراهیمی)، آنسلمو گونزالس، میلاد فخرالدینی (از دقیقه 70 احسان حاج‌صفی)، قاسم دهنوی، محمد نصرتی، مهدی کیانی، مصطفی اکرامی، مهدی کریمیان، مرتضی اسدی

 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

اولویت با تیم ملی است

باغ‌آبادی: «تونی» به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داد

خبرگزاری فارس: مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تونی اولیویرا به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داده است.

 

 

وی به نقش غیرقابل انکار تونی در موفقیت‌های اخیر این تیم اشاره کرد‌ و اظهار داشت: موفقیت مربی خارجی مستلزم زمان بوده و امروز سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی با شناخت لازم از فوتبال ایران و تبریز، به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داده است.

 *اولویت با تیم ملی است

باغ‌آبادی‌ تعطیلی پیش‌روی لیگ برتر را به ضرر تیم تراکتورسازی دانست‌ و افزود: تیم تراکتورسازی در شرایط آرمانی خود به سرمی‌برد و ای کاش این رقابت‌ها با وقفه همراه نمی‌شد.

وی با بیان اینکه اولویت با تیم ملی است، ابراز داشت: ما چاره‌ای جز اطاعت از سازمان لیگ برتر نداریم و باید در حفظ قدرت تیم نهایت تلاش خود را کنیم.

بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی و منتخب تبریز تصریح کرد: البته تعطیلی‌های قبلی به نفع تراکتورسازی بود و زمان لازم را به تونی داد تا شناخت کافی از تیم پیدا کند و فرصت مناسبی برای کارهای تاکتیکی داشته باشد.

وی ظهار داشت: با تونی هیچ مشکلی نداشته و همکاری لازم را با وی داشتم و نظرات خود را به وی بیان می‌کنم، بعد از جمع‌بندی تصمیم نهایی با خود تونی است.

وی با اشاره به فاصله کم بین نفرات اصلی و ذخیره در تیم تراکتورسازی اضافه کرد: در بازی مقابل داماش بازیکن محروم و مصدوم نداشته و به دلیل آمادگی تمام نفرات، برای  ترکیب 11 نفره تیم با مشکل روبه‌رو نیستیم.

*تراکتورسازی متکی به نفر نیست

باغ‌آبادی یکی از عوامل ‌موفقیت تیم تراکتورسازی را در کار گروهی دانست و افزود: تیم‌هایی که به بازیکنان خاصی متکی هستند، آسییب‌پذیرتر بوده اما تراکتورسازی با بازی روان و تیمی، اتکای خود به نفرات را به حداقل رسانده و بیشتر به کار گروهی تکیه دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر بازیکنان تیم تراکتورسازی مقابل داماش با غرور بازی کنند قطعاً به مشکل برخواهند خورد، اظهار کرد: اکثر تیم‌های مهمان در تبریز برای کسب حداقل امتیاز با ترکیب دفاعی وارد میدان می‌شوند اما ما نیز برای نفوذ در خطوط دفاعی حریفان و فتح دروازه آنان برنامه داشته و تیمی که مدعی قهرمانی است، نباید  بازی‌های بسته حریف را بهانه قرار دهد.

*اولیویرا بازی زمینی را می‌پسندد

باغ‌آبادی در ادامه گفت: سرمربی تیم بیشتر بازی زمینی را می‌پسندد و تمرینات خود را در مربع و مثلث‌های کوچک پیاده می‌کند ضمن آنکه در سایه این تمرینات تیم تراکتورسازی با بازی تماشاگرپسند موفق به شکست تیم‌های سپاهان و استقلال تهران شد.

وی، با تمجید از خط حمله تیم تراکتورسازی افزود: تیم ما با 21 گل زده بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده و اگر مقابل ذوب‌آهن با آن شکست سنگین مواجه نمی‌شدیم، تفاضل گل ما بهتر از امروز می‌شد.

وی، به نقش تماشاگران در موفقیت‌های تیم تراکتورسازی اشاره کرد و گفت که با تداوم موفقیت‌های این تیم تماشاگران تراکتورسازی نیز از فوتبال این تیم و موفقیت‌های آتی لذت ببرند.

اصافه می‌شود، علت عدم حضور تونی در مصاحبه غیبت مترجم وی عنوان شد.

تیم تراکتورسازی تبریز در پایان هفته سیزدهم با 23 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

به گزارش حبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین باغ‌آبادی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تراکتورسازی با داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو هفته اخیر تیم تراکتورسازی با ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج مطلوب توانست رضایت هواداران را جلب کرده و تمام نگاه‌ها را به سوی خود معطوف کند.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

پیش بازی تراکتور - داماش / طعم صدر نشینی خوش است ؟

 

 

تراکتور سازی برای این بازی تمامی بازیکنان خود را دراختیار دارد به نظر مصدومیت محمد ابراهیمی هم برطرف شده واین بازیکن هم می تواند در کنار سایر بازیکنان در اختیار تیم باشد .

میهمان : داماش رشت

آبی پوشان رشتی در هفته گذشته در یک بازی خانگی توانستند با یک ضربه پنالتی از سد گهر زاگرس عبور کنند ، تا با کسب 15 امتیاز که ماحصل 3 برد ، 6 تساوی و4 باخت است در رده دوازدهم  جدول قرار بگیرد ، در لیست بازیکنان این تیم هر چند از بازیکنان سرشناس وستاره خبری نیست اما بازیکنانی همچون افشین چاوشی ، نظیف کار ، حاجتی که چند سالی است که برای این تیم کار می کنند با ترکیبی از دیگر نام ها  همچون متوسل زاده ومرتضی ابراهیمی و...به همراه بازیکنان جویای نام همیشه از نام اعتبار این تیم دفاع کرده اند . به نظر داماشی ها از شانس بد خود بد موقعی به تور تراکتور سازی گیر کرده اند ومطمئنا کار سختی را در پیش رو خواهند داشت ،اما با این حال با توجه به آشنایی حمید درخشان از فضای یادگار وتجارب ارزنده وی این مربی مطمئنا یک بازی مدبرانه را در دستور کار شاگردان خود قرار خواهد داد تا در وحله اول دروازه خود را بسته نگاه داشته وبا ترفند ضد حملات نیم نگاهی هم به دروازه تیم میزبان داشته باشد ، کسب تساوی در این دیدار می تواند برای درخشان وشاگردانش یک امتیاز درخشان محسوب شود ، چرا  که بازی در یادگار در مقابل هواداران پر شور تراکتوری که با چاشنی نتایج دو هفته اخیر هم همراه خواهد بود واقعا برای تیم میهمان دشوار می نماید .  داماشی ها با 17 گل خورده و12 گل زده با تفاضل منفی 5 در مقابل بهترین خط حمله لیگ تا اینجای کار قرار می گیرند تا آزمون سختی را سپری کنند .

جنگ وجدال سرداران مشروطه وجنگل چه دستاوردی خواهد داشت ؟ باید منتظر سوت پایان بازی باشیم .

 

سایت گل – تراکتور سازی تبریز و داماش رشت ، دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه راس ساعت 15/30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد

نتایج فصل گذشته

دور رفت : داماش 2 – تراکتور 3   * دور برگشت  تراکتور 3 – داماش 1

میزبان : تراکتور سازی

تراکتور سازی در یک حرکت جهشی طی دو هفته متوالی توانست دو رقیب مدعی را از پیش رو بردارد ، این اتفاق در شرایطی رقم خورد که هر بازی بنوعی بازی شش امتیازی و مستقیم محسوب می شد ، شاگردان تونی اولیویرا با کسب این دو پیروزی با روحیه ای مضاعف رودروی شاگردان حمید درخشان قرار خواهند گرفت ،تراکتوری ها بخوبی به اهمیت این بازی و 3امتیاز آن واقف هستند چرا که همه نگاه ها متوجه این میدان خواهد بود تا مشخص شود که آیا انگیزه های خاص بازیکنان تنها برای دو دیدار قبلی مقابل استقلال وسپاهان تعیین کننده بود ؟ یا اینکه عزم سرخپوشان برای نشان دادن توان وجایگاه خود در بین مدعیان جزم شده وباید کماکان منتظر تکرار چنین پیروزی های باشیم  .

در بازی با سپاهان آهنگ تیمی ودرک متقابل در بین بازیکنان و کلاخطوط سه گانه مشهود بود ، باید گفت در این بازی بازیکنان این تیم در قالب تیمی جا افتاده تر عمل کردند ، اینکه شرایط دیدار با داماش چگونه رقم خواهد خورد ؟ باید به این نکته کلیدی اشاره کرد که تراکتور سازی در دو دیدار گذشته با دو تیمی روبرو شد که در طول 90 دقیقه از بازی بسته خبری نبود ونوع فوتبال حریفان فضا های لازم را برای شکل دادن به تفکرات هافبک های این تیم مهیا کرده بود ، بازی با داماش به نظر از این ویژه گی بدور خواهد بود چراکه آنها بخوبی از شرایط روحی وروانی وآمادگی تیم میزبان آگاهند و می دانند ارائه فوتبال باز می تواند این تیم را دچار دردسر کند ،تراکتور سازی برای خارج کردن حریف از لاک دفاعی باید چاره اندیشی کند که یکی از راه های آن ایجاد فشار اولیه و باز کردن قفل دروازه میهمان در 20 دقیقه اول بازی است تا بدین طریق حریف را وادار به خروج از یک سوم دفاعی خود کنند ، در این روز به نظر فوروارد های این تیم بار اصلی را بدوش خواهند کشید  تا تکیه به صدر جدول لیگ برای این تیم چند روزه وناپایدارنباشد .

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

نیکی کریمی سر تمرین تراکتور می رود

 نيکي کريمي که این روزها مشغول تولید مجموعه «روزي روزگاري فوتبال» برای عرضه در نمایش شبکه خانگی است، در نظر دارد بر سر تمرینات تیم تراکتورسازی حاضر شده و به گفت و گو با بازیکنان و سرمربی تیم تراکتورسازی بپردازد.

به گزارش اختصاصی اهراب نیوز، نیکی کریمی که در هفته های گذشته با حضور در سر تمریتان تیم های استقلال تهران، پرسپولیس و راه آهن مجموعه اول و دوم «روزي روزگاري فوتبال» را ضبط کرده است، در نظر دارد طی دوهفته آتی با سفر به تبریز در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود.

نیکی کریمی همچنین دیروز با اظهار رضايت از عرضه مجله تصويري «روزي روزگاري فوتبال» گفت: ۱۰ درصد از درآمد حاصل از فروش دي وي دي شمار اول را به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي اختصاص مي‌دهيم و برنامه ويژه‌اي براي اين کار خواهيم داشت. 

اين کارگردان و بازيگر سينما در گفت وگويي با ايسنا، گفت: از ۷ آبان ماه پخش «روزي روزگاري فوتبال» آغاز شد و خوشبختانه با بازتاب‌هاي خوبي همراه بوده است و اميدوارم جاي خودش را در ميان مردم باز کند.

وي افزود: اين کار با حمايت فدراسيون فوتبال و وزارت ارشاد انجام شده و در حال حاضر قسمت اول آن توزيع شده و قسمت دوم را هم نيز آماده کرده‌ايم و از دو هفته آينده عرضه خواهد شد.

کريمي مخاطبان اين مجله تصويري را علاقه‌مندان ورزش و فوتبال عنوان کرد و گفت: اين کار توسط گروه حرفه‌اي سينمايي ساخته شده است و همه مي‌توانند مخاطب آن باشند.

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

گلزنان خارجی لیگ برتر؛ لوپز رقیب جدی جواهیر!

سایت گل- در هفته سیزدهم لیگ برتر فقط 2 بازیکن خارجی موفق به گلزنی شدند و 2 گل به ثمر رساندند. با این دو گل مجموع گل های به ثمر رسیده توسط 13 بازیکن خارجی در این فصل به 27 گل رسید که حدود 11 درصد کل گل های این فصل لیگ برتر را شامل می شود. جواهیر سوکای که تا هفته قبل بهترین گلزن خارجی لیگ برتر بود، اکنون یک رقیب جدی در کنار خود دارد که این هفته ها خوب گل می زند: فلاویو لوپز!

5 گل: جواهیر سوکای (سپاهان اصفهان) فلاویو لوپز (تراختورآذربایجان)

4 گل: رادومیر جالوویچ(سپاهان اصفهان)

3 گل: لوسیانو پریرا(فولاد خوزستان)

2 گل: فابیو جانواریو(استقلال تهران)

1 گل: دیوید ویکیروم(صبای قم) هوگو ماچادو، آکو استویچکوف(ذوب آهن اصفهان) برناردو انریکه(آلومینیوم هرمزگان) مارسیو خوزه(سایپا کرج) آنسلمو گونزالس(تراکتورسازی تبریز) رودریگو توزی، جی لوید ساموئل(استقلال تهران)

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

عکس/تیتروعکس معنادار"تماشا"برای تراختور

اهراب نیوز: روزنامه ورزشی تماشا تیتر یک امروز خود را متمایز از دیگر روزنامه ها که بیشتر به برد استقلال و باخت پرسپولیس اختصاص داده بودند، به برد تراختوراختصاص داد و تیتر «به این تراکتور احترام بگذارید» را انتخاب کرد.

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

قهرمان و نایب قهرمان را هزار باره سر بریدند/ تکلمه ای به رسانه ی به اصطلاح ملی

 

سالها بود که در لیگ برتر ایران بازیهای زیبایی نمیدیدیم سالهاست که در تیم ملی به بازیکنانی رو آورده ایم که بلکه روزی روزگاری برای خود نام و نشانی درست کرده بودند و البته زحمت کشیده بودند تا در تیم ملی خود را به رخ بکشند .


تراکتور در این دو بازی اخیر نشان داد که شخصیت والایی نسبت به دردانه های تهران پیدا کرده به تیمهایی که همیشه مورد توجه کاذب رسانه ها بوده اند و هستند اما امروز شاهد بازیکنانی هستیم که اگر در شرایط بهتر در دست مربیان با دانش روز دنیا همچون تونی اولیویرا قرار بگیرند آنچنان حرفهایی برای گفتن دارند که نمیتوان از روی این بازیکنان به راحتی گذشت


سپاهان قهرمان چند سال اخیر ایران و تراکتور نایب قهرمان فصل گذشته آنچنان همیشه مورد بی مهری فجیع رسانه ها قرار میگیرند که روز پنجشنبه اهالی فوتبال شاهد این بی مهری مغرضانه از سوی صدا و سیمای تهران بودند نه صدا وسیمای ملی ایران! تا کی میخواهید تهران را به خورد مردم کل ایران بدهید و تا کی میخواهید تهران را همیشه یک سر و گردن نسبت به شهرهایی همچون اصفهان و تبریز نشان دهید؟

تا کی میخواهید پرسپولیس و استقلالتان را همیشه تیمهای کل ایران و تیمهایی چون تراکتور و سپاهان را تیمهای شهر خودشان جلوه بدهید؟ چرا به حرف مردم و هواداران دیگر تیمها احترام نمیگذارید؟

این روزها که دیگر نشانی از پرسپولیستان نمیبینیم و استقلالتان هم با تمام وجود حقیرانه در مقابل تراکتور تن به شکست داد چرا باید همیشه در راس رسانه ها قرار بگیرند؟ حتما میگویید ما در همه جای ایران هوادار داریم اما تراکتور و سپاهان فقط در شهر خودشان اما این هواداران را چه کس و کسانی در کل ایران برای دردانه هایتان جمع کرده؟ شما رسانه ها مسئول اینچنین شعبده بازیهایی بوده اید و هستید

آیا ارزش دیدن بازی سپاهان و تراکتور به اندازه بازی پرسپولیس همیشه باخته رده سیزدهمی نیست؟ یا رسانه ملی را که همیشه رسانه تبلیغاتی سو گولی هایتان بوده کلا از یاد برده اید و تنها هدف، تهران را به خورد این وآن دادن هست؟

ما میدانیم چرا و بهتر میدانیم این شعبده بازیها از کجاها آب میخورند و عرض میکنیم تا بلکه میخ آهنی برود بر سنگ

دلایل نشان ندادن بازیهای تیمهایی همچون تراکتور و سپاهان به چندین مورد میباشد:

شماها چشم دیدن تیمهایی را که امروز از نظر هوادار در ورزشگاها حرف اول را میزنند ندارید شماها چشم دیدن قهرمانی سپاهان را در این چند سال اخیر ندارید و تراکتور را هم میکوبید تا خدای ناکرده از افتخارات هواداری در ورزشگاه از روی شما کم نشود روزی یکی را دارای هوادار 30 ملیونی و دیگری را دارای هوادار 40 میلیونی خطاب میکنید که ما را به یاد شاهنامه فردوسی می اندازید که پرسپولیس و استقلالتان همچون رستم دستان هست و دیگر کسی توان مقابله با آنها را در هیچ رده ای ندارد اما شاهنامه افسانه ای بیش نیست و از این تیمها هم افسانه نسازید و بگذارید استعدادها و قهرمانیها و هواداران در ورزشگاهها گویای بزرگیشان باشند .

شماها میدانید که اگر امروز شروع به پخش مستقیم بازیهای همچون تیمهای تراکتور و سپاهان بکنید دیگر بازیکنانی نخواهند ماند تا در تیمهایتان به خدمت گرفته شوند که در این چند سال اخیر باعث آبروریزی فوتبال ایران در سطح باشگاهی بوده اند چرا که امروز بازیکنان به پیشرفت خود می اندیشند اما شاید بر خلاف میل خود مجبورند در تیمهایی بازی کنند که همیشه در راس دید مردم و دیگر رسانه ها باشند

آیا حق خوری بیش از این هم در تاریخ فوتبال یک کشور داریم؟ آیا این دردانه بازیها هم اکنون بلای جان تیم ملی نشده است آیا آن کسانی که میگویند پرسپولیس و استقلال هر زمان قوی بوده تیم ملی هم قویتر شده سرشان به سنگ نخورده ؟ جواب این است که خیر نخورده چون که نرود میخ آهنی بر سنگ

شما به عنوان شبکه ملی وظیفه دارید تا بازی تیمهایی همچون تراکتور و سپاهان را به صورت مستقیم از رسانه ملی که در فوتبال ایران امروز آبروداری میکنند پخش کنید و در بین مردم ایران تبعیض را کنار بگذارید شما مسئول پخش بازیهای تیمها هستید نه مسئول تبلیغات تیمهای تهرانی و جمع کردن هوادار تنها برای این تیمها و به محدودیت کشیدن تیم تراکتور حتی نه به آذربایجان که به تبریز...

امروزه بازیکنان و هواداران تیمهایی همچون تراکتور و سپاهان نشان داده اند که غیرت و مردانگی و عزم بسیار فراتر از ان چیزیست که در روی آن سرمایه گذاری شود غیرت به نشان دادن و پخش مستقیم بازیها نیست غیرت به جمع کردن هوادار کاذب و بی طرف نیست غیرت به جمع کردن بازیکنان نامی پول پرست به لطف پخش مستقیم و بودجه های کلان باد آوره نیست بلکه غیرت شکست استقلالتان در تهران و تبریز هست غیرت به قهرمانی سپاهان در سه فصل اخیر است غیرت به هواداران آهنی تراکتور با هزاران مصیبت در ورزشگاها هست که در سرما و گرما تیمشان را آنچنان طرفداری و تشویق کرده اند که یکی از این هواداران برابر هست با هواداران اس ام اسی شماها که تنها طرفداری از فوتبال را در اس ام اس گنجانده اند و بالای نود درصدشان در لیگ ایران به لطف پخش مستقیم بازیهای استقلال و پرسپولیس دیگر نام تیم دیگری را نشنیده اند تا بلکه هوادار ان تیم باشند چرا که امروز هواداری این دو تیم باعث سر افکندگی هست و دیگر تمام شد آن روزهایی که این دو تیم به لطف همین حق خوریها گل سر سبد ایران بوده اند امروز تراکتور . سپاهان . و تیمهای پر طرفدار دیگری هستند که با پخش مستقیم بازیهایشان آنچنان مورد توجه مردم ایران قرار میگیرند که ورزشگاه آزادی را باید به ورزشگاه پنج هزار نفری تبدیل کنند چرا که همینقدر هم برایشان زیادی هست این است دلایل پخش نشدن بازیهای ما از رسانه تهران نه رسانه ملی

از همین جا هم از تمام بازیکنان با غیرتمان که در این دو بازی اخیر نشان داده اند که فراتر از فوتبال ایران هستند و بی شک از چشم مربی تیم ملی و مردم به دور نخواهند بود بی نهایت ممنونیم و آرزو داریم تا نام تراکتورمان نه بلکه در ایران و آذربایجان بلکه در دنیا زبانزد عام و خاص باشد و ان روز نزدیک هست چرا که ماه همیشه پشت ابر نمیماند . یا حق

 

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ماشين سازي یکی از باشگاه‌های ورزشی ایران و استان اذربايجان شرقي می‌باشد. تیم فوتبال ماشين سازي تبريز هم‌اکنون یکی از باشگاه‌های لیگ ازادگان است كه سابقه حضور در ليگ تخت جمشيد راهم دارد ویکی از با سابقه ترين تيمها در ایران و تبريز نيز مي باشد.

 

 تاريخچه

 تاسيس

پس از تأسيس گروه ماشين سازي تبريز ، اين گروه براي تقويت بنيه جسماني و ايجاد شور و نشاط و حفاظت از تندرستي و سلامتي كارگران در سال 1349 اقدام به تأسيس باشگاه فرهنگي ورزشي ماشين سازي كرد .اين تيم بلافاصله توانست در ظرف مدت كوتاهي پس از تاسيس با پشت سر گذاشتن تيم های دیگر تبریز که غالبا" صبغه محلاتی داشتند ، نام خود را بر سر زبان ها انداخت و بسیاری از بازیکنان مشهور به این تیم پیوستند.در چنین اوضاعی که برخی از بازیکنان آن زمان نتوانسته بودند به ماشین سازی ملحق شوند ، پس از یک سال یعنی در سال ۱۳۵۰با رایزنی های مختلف با مدیران کارخانه تراکتورسازی ، تیم فوتبال این کارخانه را راه اندازی کردند تا رقیبی جدی هم به لحاظ رقابت ورزشی و هم از نظر اقتصادی برای ماشین سازی متولد شود.

 60-1350

اين تيم بلافاصله توانست در ظرف مدت كوتاهي پس از تاسيس با پشت سر گذاشتن تيم تراكتورسازي به مسابقات قهرماني كشور موسوم به ليگ تخت جمشيد راه يابدودر چهار سال پياپي از سال1352تا1356 در اين مسابقات حضور يافته واز فوتبال تبريز در صحنه داخلي دفاع كندو به تيم اول تبريز تبديل شود.اما با وقوع انقلاب اين باشگاه هم به علت در هم ريختگي اوضاع كشور كمي از روزهاي اوج خود فاصله گرفت.بعد از فروكش كردن اوضاع نابسامان كشور در بين سالهاي 1357تا1359 اين تيم توانست در ليگ وجام حذفي تبريز به مقام قهرماني برسددر حالي كه تمام تيم ها اميد به برگزاري ليگ سراسري داشتنداما باشروع جنگ ايران وعراق اين اميد به ياس تبديل شدوتا ده سال بعد هم تحقق نيافت.

 70-1360

در طول سالهاي جنگ كه امكان برگزاري ليگ سراسري نبود مسابقات محدود به ليگ هاي استاني مي شد در اين سال ها ماشين سازي خوش مي درخشيد وباكسب 7قهرماني در ليگ باشگاهاي تبريز در سال هاي 1359-1360-1362-1364-1365-1366-1367 و2نايب قهرماني به سالهاي 1361-1363 وهمچنين6مقام قهرماني جام حذفي تبريز به عنوان بهترين تيم تبريز و بالاتر از تيم هايي چون تراكتور سازي ، موتوژن ، پیستون سازی ، کمپیدرو وشهرداري تبريز برگزيده شد.

 80-1370

پس از پايان جنگ ليگ سراسري ايران موسوم به ليگ ازادگان راه اندازي شد اما ازاين سالها به بعد نوبت تراكتور سازي بود كه در سايه حمايت بيشتر مسئولين استان اذربايجان شرقي در فوتبال كشور عرض اندام كند.در چهار سال ابتدايي تيم ماشين سازي در ليگ ازادگان حضور نداشت تااينكه در سال 1373 در ليگ باشگاهاي كشور سوم شد وبه جام ازادگان صعود كرد ودر سال 1374به عنوان بهترين تيم شهرستاني در حضور شهرداري تبريز وتراكتور سازي كه به دست دوم سقوط كرد دست يافت .در سال 1375 درحالي كه تيم همشهري اش شهرداري به ليگ دسته دوم سقوط كرده بود به عنوان هشتم رسيد.درسال 1376در حالي كه اين تيم به شدت از مشكلات مالي رنج ميبرد به ليگ دسته دوم سقوط كرد در حالي كه فقط دو امتياز از تيم همشهري يعني تراكتور سازي كه سال قبل به ليگ دسته اول صعود كرده بود كسب كرده بود.در بين سال هاي 1377تا1381اين تيم در ليگ دسته دوم كشور به فعاليت خود ادامه داد وغالبابازي هاي خوبي از خودبه نمايش مي گذاشت اما از صعود كردن به ليگ ازادگان باز مي ماند.

 2008-1380

با راه اندازي ليگ برتر در سال 1382نام ليگ دسته دوم به ليگ ازادگان تغيير كرد ونحوي برگزاري ليگ هم كه تا ان زمان بهورت تك گروهي بود به بصورت دوگروهي درامد.درسال 1382 ماشين كارخود را با قدرت اغاز كرد وبا اوردن ناصر حجازي اسطوره باشگاه استقلال به عنوان سرمربي عزم خود را براي صعود جزم كرد امااين تيم باز هم به علت مشكلات مالي را از صعود به ليگ برترباز ماند.اين تيم در ساليان اخير در جدول رتبه هاي چهارم تا هشتم را به خود اختصاص مي داد. ازدلايل صعود نكردن اين تيم در سال هاي اخير ميتوان به توجه بيش از حد مسئولين استان اذربايجان شرقي به تيم تراكتور سازي و از طرف ديگر حمايت نكردن كارخانه ماشين سازي از اين باشگاه عنوان كرد.اين مشكلات در فصل 1386-87 به بيش ترين حد خود طي ساليان اخير رسيد واين تيم را با مشكلات مالي بسياري مواجه كرد وعاقبت در پايان فصل در حالي كه اين تيم در دو بازي پاياني به سه امتياز نياز داشت تا در ليگ باقي بماند نتوانست در مقابل تيم هاي سپاهان نوين واتكاء تهران برد را از ان خود كند وبه ليگ دسته دوم سقوط كرد(اين در حالي بود كه در دو مسابقه تا دقايق پاياني از حريفان پيش بود).در تابستان 1387 اين باشگاه تا مرز انحلال هم پيش رفت تا اينكه در تير 1387 سازمان تربيت بدني استان اذربايجان شرقي اين تيم را از كارخانه ماشين سازي تحويل گرفت واصغر اعتباري را به عنوان سرمربي انتخاب كرد.در تير1387 با تصمیم فدراسیون و افزایش تیم های دسته یک ، سبزقباهای تبریز توانستند دوباره در این دسته حضور بیابند.

 

 مربيان

در طول فعالیت تیم ماشین سازی تاکنون مربیانی چون مرحوم حسین فکری، گارنیگ محرابیان ، بیوک صباغی، ناصر حجازي ،غلام حسين كريمپور،احد شيخ لاري، غلام رضاباغ ابادي وعلي نيكبخت عهده دار هدايت اين تيم بودند.


رنگ پيراهن اول تيم : پيراهن و شورت و جوراب ورزشي سبز

رنگ پيراهن دوم تيم : پيراهن و شورت و جوراب ورزشي سفيد

 

مقامهاي كسب شده :

1- از سال 1352 تا سال 1356 حضور در مسابقات جام تخت جمشيد

2- سال 1359 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

3- سال 1360 مقام باشگاههاي تبريز

4- سال 1361 نايب قهرمان باشگاههاي تبريز

5- 1362 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

6- 1363 نايب قهرمان باشگاههاي تبريز

7- 1364 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

8- 1365 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

9- 1366 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

10- 1367 مقام اول باشگاههاي تبريز و مقام اول جام حذفي تبريز

11- سال 1373 مقام سوم ليگ باشگاههاي كشور

12- سال 1374 بهترين تيم شهرستاني

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 
فراخوان از هواداران پرشور تراختور

 

با لطف خداوند منان تیم تراختور با ارائه بازیهای خوب توانست موقعیت خود را در جدول لیگ برتر بهبود بخشد و امید است با ادامه روند این پیروزیها همچنان بر صدر جدول تکیه زند . اما آنچه مسلم است این موفقیت ها بجز تلاش و غیرت بازیکنان و کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران غیور امکان پذیر نخواهد بود . لذا در ضمن اینکه از بازیکنان تیم تراختوردرخواست داریم با تلاش بیشتر و حفظ بازی خوب و حرفه ای در زمین چمن هنرنمایی نمایند از کلیه هواداران عزیز نیز خواهشمندیم همچون بازی های قبل و حتی بیشتر این تیم مردمی را حمایت نمایند و در بازی تراختور داماش که روز سه شنبه در تبریز برگزار خواهد شد روحیه بخش تیم تراختور باشند چرا که همه تیم های لیگ برتر قدرتمند هستند  و دست کم گرفتن تیم مقابل ممکن است اسباب افسوس هواداران تیم تراختور گردد . هواداران تیم تراختور با حضورهای طلایی خود همه رقبا را مجبور به تعظیم کرده اند و ادامه روند حضور پرشور و شوق و بدون حاشیه شما هواداران عزیز می تواند تضمین کننده سیر صعودی تیم تراختور باشد .

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

آناج: "جواد ششگلانی" رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت انتقال امتیاز این تیم به هدایتی در گفتگوی اختصاصی با آناج اظهار داشت : مذاکرات برای واگذاری امتیاز تیم ماشین سازی تبریز به استیل آذین ایرانیان و با مسئولیت آقای حسین هدایتی نهایی شده است و توافقات لازم برای این انتقال فی مابین انجام یافته و ظرف چند روز آینده تغییر و تحولات انجام خواهد یافت و حسین هدایتی این تیم تحویل خواهد گرفت.

ششگلانی در مورد تجهیزات این باشگاه ، از جمله زمین چمن این باشگاه که در داخل کارخانه ماشین سازی قرار دارد توضیح داد : زمین چمن تمرینی این باشگاه که از چمن مناسبی نیز برخوردار است در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت و البته باید خاطر نشان شویم که مالکیت این زمین با کارخانه ماشین سازی است ولی ما با رایزنی های که با مدیر عامل این کارخانه داشته ایم ، نظر مساعد آنان را جلب کرده ایم تا این زمین را بدون هزینه در اختیار این باشگاه قرار دهند و ما نیز این زمین را به آقای هدایتی تحویل خواهیم داد تا از زمین استفاده کرده و مشکلی برای تمرینات نداشته باشند.

رئیس هیت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد خصوصی سازی و ورود سرمایه داران به عرصه فوتبال اظهار داشت : فوتبال ما باید خصوصی شود و یکی از ارکان اصلی حرفه ای ، همین موضوع است و امیدواریم که سرمایه داران با ورود به فوتبال و کل ورزش و سرمایه گذاری اصولی و همچنین در راستای باشگاه داری ، توسعه زیر ساخت ها و فضا های ورزشی کمک بزرگی به فوتبال کشورمان بکنند و این هئیت نیز در همین راستا آمادگی و همکاری لازم را برای خصوصی سازی با سرمایه داران را دارد.

نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

هدایتی:برای احیای تیم ریشه دار ماشین سازی پیشقدم شده ام

مگر خصوصی سازی و کمک حال دولت بودن در ورزش بد است!؟

mashinfans - اختصاصی - حسن هدایتی  در پاسخ به پرسشی مبنی بر خرید باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: در مورد تیم ریشه دار و  قدیمی ماشین سازی تبریز باید بگویم ما در نظر داریم این تیم پرطرفدار و با سابقه را مورد حمایت قرار دهیم.

 

مالک باشگاه استیل آذین که امروز در تمرینات تیم استیل آذین گهر درود حضور یافته بود گفت:  اگر کسانی مشکل نداشته باشند همواره دوست دارم در ورزش و فوتبال سرمایه گذاری کنم. چه اشکالی دارد که بخش خصوصی در فوتبال سرمایه گذاری کند و کمک حال دولت باشد.

وی تصریح کرد: من علاوه بر اینکه خودم در فوتبال سرمایه گذاری و هزینه می کنم به دوستان و اقوام نیز توصیه می کنم که در این وادی سرمایه گذاری کنند و تیم های ورزشی را زیر پوشش قرار دهند.

این مدیر ورزشی در پاسخ برخی انتفادها از وی در خصوص ورود به تیم های ورزشی اظهار داشت: مگر خصوصی سازی و برداشتن باری از دوش دولت کار بدی است که بر ما خرده می گیرید. ما به کارمان ایمان داریم و صنعت فوتبال کشور بیش از اینها به ورود و حضور بخش خصوصی نیاز دارد

حسن هدایتی که در تمرین تیم گهر زاگرس حضور یافته بود در پاسخ به سوال خبرنگاران حاضر مبنی بر صحت خرید باشگاه ماشین سازی تبریز ضمن تایید این خبر اظهار داشت: ماشین سازی تبریز یک تیم ریشه دار و قدیمی است و هواداران زیادی نیز در تبریز و آذربایجان دارد و من برای احیای این تیم قدیمی پیشقدم شده ام.

گفتنی است طی روز های آینده پروسه تحویل باشگاه ماشین سازی تبریز به حسین هدایتی انجام خواهد گرفت و این باشگاه قدیمی دوران نوینی را با مدیریت جدید خود آغاز خواهد نمود

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ماشین بدون امتیاز کویر سرچشمه را ترک کرد

مس سرچشمه از سد ماشین سازی تبریز گذشت
تیم ماشین سازی تبریز در هفته هفتم از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال عصر چهارشنبه در برابر تیم مس سرچشمه شکست را پذیرا شد.
این دیدار که در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.
ˈحسن نجفیˈ در دقیقه 65 تک گل تیم مس سرچشمه و این دیدار را وارد دورازه حریف تبریزی خود کرد.
ˈعلی صفاییˈ با کمک ˈرحیم حاجیلوˈ و ˈمحمد ابوالحسنیˈ این دیدار را قضاوت کرد و ˈحسن زمانیˈ و ˈحیدر شکورˈ به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند.
تیم ماشین سازی تبریز در هفته هشتم و در خانه خود میزبان تیم اتکا گرگان خواهد بود.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

شکست سنگین سپاهان برابر تراختور در اصفهان/ ترک‌ها به صدر رفتند
تیم فوتبال تراختورآذربایجان ضمن پیروزی برابر سپاهان، صدرنشین چند هفته‌‌ای لیگ برتر، موقتا به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و تراختورآذربایجان از ساعت 16 امروز در فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود تراختوربه پایان رسید. سید مهدی سید صالحی که فصل گذشته در سپاهان بازی می‌کرد و این فصل به تراختور پیوسته است، موفق شد در دقایق 15 و 52 دو گل تیمش را به ثمر برساند.

گل امید ابراهیمی در دقیقه 55 امید سپاهان را برای جبران نتیجه بیشتر کرد ولی تراختور سه دقیقه بعد تعداد گل‌های خود را بیشتر کرد. " فلاویو لوپز" در دقیقه 58 سومین گل تراختور را وارد دروازه سپاهان کرد. اشتباه بازیکنان سپاهان در دقیقه 91 و گل به خودی آنها در نهایت باعث شد بازی با نتیجه 4 بر یک به سود تراختورآذربایجان تمام شود.

تراختور با این پیروزی 23 امتیازی شد و به صدر جدول رسید. سپاهان اصفهان نیز با 21 امتیاز فعلا در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس