تراختور
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهاجم تیم تراکتورسازی گفت:از این شرایط خسته شده ام  و امیدوارم وضعیت عوض شود.

به گزارش تراکتوراسپور به نقل از اوج نیو ز ،سید مهدی سید صالحی درباره بازی تیمش مقابل داماش که با تساوی همراه بود اظهار داشت:بازی در مجموع خوبی بود و هر دو تیم نمایش دلچسبی داشتند.البته موقعیت های ما بیشتر بود و فکر می کنم که می توانستیم در این بازی برنده باشیم.از دید من برد تراکتور در این بازی نتیجه عادلانه تری بود.

وی درپاسخ به پرسشی درباره وضعیت خود در تراکتورسازی عنوان کرد:من هیچگاه ناشکری نمی کنم و همیشه قدردان مرحمت اوستا کریم هستم اما واقعیت این است که برایم سوالهایی به وجود آمده است.من به تراکتور آمدم که به این تیم کمک کنم اما متاسفانه شرایطی وجود دارد که نمی توانم به طورکامل در خدمت تیمم باشم.

مهاجم تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که این شرایط چه چیزی هستند که باعث نارضایتی او شده است گفت:برای مثال من در نیمه اول حتما باید گل بزنم تا در ادامه مسابقه و نیمه دوم تعویض نشوم.نیمه دوم بازی که آغاز می شود،استرس تمام وجودم را می گیرد که الان تابلوی تعویض بالا می رود و من باید از زمین بیرون بروم.باور کنید در تمام طول نیمه دوم که در زمین هستم،دست و پایم می لرزد و این برای بازیکنی در پست من و کارنامه ای که دارم اصلا جالب نیست.

وی ادامه داد:بی شک تعویض و انتخاب بازیکنان تیم بر عهده کادر فنی و سرمربی تیم است و هرگز به خودم این اجازه را نمی دهم که به تصمیمات آنها اعتراض کنم و حتی در این باره صحبتی هم با مربیان انجام بدهم اما همانطور که گفتم برای جای سوال وجود دارد.من بازیکن اهل حاشیه نبوده و نیستم و کارم را می کنم.نمی دانم،شاید اطلاعات مربوط به گذشته من را به سرمربی نداده اند.

سید صالحی تاکید کرد:از این شرایط خسته شدم و امیدوارم وضعیت عوض شود.اصلا هم قصد مصاحبه نداشتم و نمی خواستم حرفی بزنم و این چند حرف را هم درد دلی بود که با مردم خوب تبریز و هواداران تراکتور داشتم .قطعا تا روزی که در تراکتور باشم با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنم و برایم موفقیت و پیروزی تراکتور در مسابقات اهمیت دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس