تراختور
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

توقف تراکتورسازی در شب برد مدعیان/ تراکتور داماش را تیرباران کرد

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی در مقابل تیم داماش گیلان به تساوی دو بر دو رضایت داد تا بهترین موقعیت این تیم ‌برای تداوم صدرنشینی از دست رود.

خبرگزاری فارس: توقف تراکتورسازی در شب برد مدعیان/ تراکتور داماش را تیرباران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان داماش گیلان بود.

تراکتورسازی بازی را بسیار طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه دو صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را فلایو لوپز بدون دورخیز و بد نواخت که ‌رودباریان دروازه‌بان سابق تراکتورسازی ‌توپ را مهار کرد.

در دقیقه پنج ضربه اکرامی تیر افقی دروازه داماش را به لرزه در‌‌آورد. تراکتورسازی که یکپارچه حمله بود در دقیقه 12 دروازه‌اش را گشوده شده دید.

مهدوی با یک ضربه ایستگاهی  توپ را وارد دروازه تراکتور می‌کند تا  تیم مهمان برخلاف جریان بازی پیش افتد. تراکتورسازی با این گل بر شدت حملات خود افزود و در دقیقه 22 سانتر دهنوی و ضربه سر دقیق کریمیان گل تساوی را برای تراکتورسازی به همراه داشت.

در دقیقه 24  توپ ارسالی از کرنر را دهنوی به تیر دروازه داماش می‌زند، دو دقیقه بعد همین بازیکن در محوطه جریمه داماش سرنگون می‌شود، اما داور اعتقادی به پنالتی ندارد. در دقیقه 39 آنسلمو گونزالس برای سومین بار توپ را به تیر دروازه می‌زند.

 

در نیمه دوم و در دقیقه 50 داماش در یک ضد حمله به گل دوم خود دست یافت. 

خروج عقیل اعتمادی و ضربه سر مهدی کیانی داماش، گل دوم داماش را به همراه داشت.

تراکتورسازی بعد از این گل فشار بی‌امانی را بر روی دروازه مهمان خود آورد و دو بار دیگر تیر دروازه داماش را به لرزه درآورد تا مجموع توپ‌های برخورد شده بر دیرک دروازه داماش به رقم پنج برسد. بالاخره تراکتورسازی در دقیقه 85 توسط محمد ابراهیمی صاحب گل تساوی شد.

یک دقیقه بعداز این گل شوت ابراهیمی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و تراکتورسازی همچنان در خانه شکست‌ناپذیر ماند و داماش نیز در خارج از خانه در حسرت برد ماند. با این اوصاف که تراکتورسازی صدر جدول را از دست داد.

با این نتیجه تراکتورسازی 24 امتیازی شده و داماش نیز مجموع امتیازاتش را به عدد 16 می‌رساند.

محسن قهرمانی قضاوت این بازی را بر عهده داشت، تورج عیوض‌محمدی و مهدی الوندی وی را در امر قضاوت یاری می‌رساندند. قهرمانی در این بازی محمد ابراهیمی و احسان حاج‌صفی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.

این بازی در ورزشگاه یادگار امام و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر تبریزی برگزار شد.

اسامی تیم داماش گیلان:

رودباریان، نظیف کار، مرتضی ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، ابوالفضل حاجی‌زاده، هادی سهرابی، محمد سیاه، مصطفی حاجتی، مهدی کیانی، امین متوسل‌زاده، حسین ابراهیمی

سرمربی: حمید درخشان

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز:

عقیل اعتمادی، سید مهدی صالحی (از دقیقه 64 فرزاد حاتمی)، فلاویو لوپز (از دقیقه 58 محمد ابراهیمی)، آنسلمو گونزالس، میلاد فخرالدینی (از دقیقه 70 احسان حاج‌صفی)، قاسم دهنوی، محمد نصرتی، مهدی کیانی، مصطفی اکرامی، مهدی کریمیان، مرتضی اسدی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس