تراختور
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

دریای سرخ یادگار در انتظار آبی های پایتخت

نصرنیوز: بدون شک حساسترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر مصاف دو تیم تراکتورسازی و استقلال خواهد بود. در این دیدار آبی پوشان پایتخت باید در مقابل دیدگان 70 هزار هوادار تراکتوری پا به مستطیل سبز بگذارند و کار سختی در پیش خواهند داشت.

به گزارش نصرنیوز، این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که تراکتورسازان تا کنون در ورزشگاه یادگار اما مقابل استقلال تران به پیروزی نرسیده اند و در این دیدار می خواهند به اولین پیروزی خود مقابل این تیم برسند.

همچنین تراکتور نیز در این دیدار میزبان است و با وجود اینکه در چندین دیدار اخیر خود ورزشگاه یادگار امام را پر ندیده است در این دیدار بار دیگر این ورزشگاه لبریز از هواداران پرشور این تیم خواهد بود تا پرشورهای فوتبال ایران این ورزشگاه را به جهنمی برای استقلال تبدیل کنند.
همچنین از سویی دیگر این دیدار حساسیت های دیگری هم در پی دارد که یکی از آنها حضور دوباره امیر قلعه نوعی در تبریز است. وی که سال گذشته توانست با تراکتور به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر برسد پس از جدایی از این تیم مشکلات و حواشی را برای این تیم به وجود آورد که موجب آزردگی خاطر هواداران این تیم شد.
اتفاقاتی که هنوز هم به پایان نرسیده است و این روزها بازار این حواشی داغتر از گذشته است تا جایی که قلعه نوعی و دستیارانش اقدام به مصاحبه علیه مسئولان تراکتور کردند که آنها هم این اقدام را بی پاسخ نگذاشتند تا جایی که کار به شکایت و ستاد منشور اخلاقی کشیده است...
همچنین بازیکنان سابق تراکتور بار دیگر با پیراهن آبی در مقابل این تیم خواهند ایستاد. اکبرپور، صادقی و توزی بازیکنانی هستند که سال گذشته با پیراهن تراکتور به مصاف استقلال رفتند و امسال نیز با پیراهن آبی مقابل سرخ های آذربایجان صف آرایی خواهند کرد.
اما حساسترین اتفاق این دیدار به کری خوانی هواداران دو تیم مربوط می شود. استقلال و پرسپولیس که عادت دارند همیشه حتی در شهرستان ها هم تیم میزبان باشند و از حمایت های هواداران خود بهره مند شوند در تبریز با رویه ای دیگر مواجه می شوند. شاید قانون 10درصد هم در تبریز دردی برای آبی پوشان درمان نکند و آنها حتی چند هزار هوادار را هم در تبریز نخواهند داشت.
قبلا نیز تجربه شده است که تیمهای دیگر که به ورزشگاه یادگار امام می آیند و در مقابل نماینده شمال غرب کشور قرار می گیرند هواداری از خطه فوتبال دوست آذربایجان نداشته اند و به هر حال طرفداران تراکتور بزرگترین سرمایه این تیم محسوب می‏شوند و شاگردان تونی اولیویرا می‏توانند با تکیه بر حمایت آن‏ها دومین شکست استقلال را هم رقم بزنند.
به طور حتم تقابل دو مربی با اندیشه های متفاوت بسیار دیدنی خواهد بود. قلعه نوعی که از بهترین مربیان ایران است در تقابل با مربی قرار خواهد گرفت که سابقه حضور در تیمهای مطرحی چون پورتو پرتغال را در کارنامه مربی گری خود دارد و باید منتظر ماند تا دید اندیشه های متفاوت این دو مربی چه سرانجامی در پیش خواهد داشت و کدام یک خواهد توانست بر دیگری برتر واقع شود.
همچنین پس از وقفه ای که در لیگ برتر حاصل شد تراکتورسازان تمرینات خود را پس از تعطیلی 4 روزه ای آغاز کردند تا خود را آماده مصاف با آبی پوشان کنند ولی شاگردان قلعه نوعی با مشکلاتی که برای تیمشان به وجود آمد پس از وقفه ای طولانی تر تمرینات خود را شروع کردند که درگذشت مادر قلعه نوعی نیز موجب شد تا تمرکز این مربی بیش از پیش درگیر باشد.
برگزاری این دیدار در روز شنبه هم یکی از اتفاقاتی است که موجب ناراحتی مسئولان و هواداران تراکتور شده است. دلیل این اتفاق برگزاری دیدار تیم ملی مقابل کره است که عنوان شده است که می خواهند فاصله زمانی خوبی بین این دو دیدار باشد تا بازیکنان دو تیم بتوانند در تمرینات تیم های خود حاضر شوند اما این صحبت ها در حالی عنوان می شود که تیمهای لیگ برتری نظیر سپاهان روز جمعه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
تراکتور تا کنون با 4 برد، 5 تساوی و دو شکست در رتبه هفتم جدول رده بندی جای گرفته است و می خواهد با کسب هر سه امتیاز این دیدار تا جایی که می تواند پیش برود و خود را به رده های بالای جدول برساند و از صف مدعیان دور نماند تا هواداران این تیم امیدوارتر به ادامه لیگ اندیشه کنند.
اما در سویی دیگر استقلال وضعیت بهتری نسبت به میزبان خود دارد و با 5 برد، 4 تساوی و تنها یک شکست و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیمها در رتبه چهارم قرار گرفته است و با پیروزی در این دیدار حتی می تواند صدرنشین لیگ برتر شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس