تراختور
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 نمایش فیلم «ملکه» به صورت محدود در تبریز و به صورت سیار در مناطق زلزله‌زده از فردا آغاز می‌شود و هنرمندانی چون جمشید هاشم‌پور و هنگامه قاضیانی در مدت‌زمان اکران فیلم در مناطق زلزله‌زده حضور می‌یابند.

فارس: «محمدعلی باشه‌آهنگر» کارگردان فیلم سینمایی «ملکه» درباره اکران فیلم در مناطق زلزله‌زده، توضیح داد: فیلم «ملکه» قرار بود در اکران عید فطر روی پرده برود اما شرایط بنا به دلایلی مهیا نشد. قرار شد اکران دوم عید فطر فیلم اکران شود که باز هم شرایط مهیا نشد‌‌. فیلم یکی از کاندیداها برای معرفی به آکادمی اسکار بود، بهتر دیدیم فیلم را در مناطق زلزله‌زده و تبریز اکران کنیم و این شرایط مهیا شد. از فردا ۲۹ شهریورماه تا ۸ مهرماه تمام عواید فروش فیلم در تبریز به زلزله‌زدگان اهدا خواهد شد و بخشی از فروش فیلم در نیمه اول آذرماه - زمان اکران عمومی فیلم - نیز به زلزله‌زدگان اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: سینماهای مختلفی تقاضای اکران فیلم را همزمان با هفته دفاع مقدس داشتند، از جمله پردیس هویزه در مشهد، پردیس رازی در تهران، اراک، آبادان، اهواز، تبریز و ...

از سوی دیگر دوستان تصمیم داشتند فیلم را در تهران و کرمان اکران کنند اما من با بازدیدی که از مناطق زلزله‌زده داشتم، احساس کردم زمان مناسبی است که بتوانیم در این مناطق فیلم را به نمایش درآوریم.

وی درباره بازدید از مناطق زلزله‌زده و اکران فیلم در این مناطق با توجه به مشکلاتی که در این مناطق وجود دارد، توضیح داد: مناطق را بازدید کردم و واحد‌های سیار را آماده کردیم تا بتوانیم فیلم را با واحدهای سیار به نمایش بگذاریم، همچنین در تبریز دو سالن را برای نمایش فیلم در نظر گرفتیم که فروش فیلم در این شهر به مدت ۱۰ روز برای آسیب‌دیدگان زلزله اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: تعدادی از روستاها که متاسفانه هنوز کانکس برای اسکان افراد ندارند و در برخی از مناطق مدارسی که محکم‌تر بوده است، مردم ساکن شدند. در این مناطق سعی می‌کنیم با واحد‌های سیار فیلم را نمایش دهیم و نماینده مدیریت بحران زلزله، آقای ساعی و تیم ایشان که در محل مستقر هستند، تلاش می‌کنند تا امکانی را برای نمایش ثابت فیلم در نظر بگیرند. 

اهالی سینما برای نمایش فیلم به مناطق زلزله‌زده می‌روند
وی در ادامه به حضور هنرمندان در مناطق زلزله‌زده در این اکران محدود اشاره کرد و گفت: گروهی از هنرمندان از جمله هنگامه قاضیانی، علیرضا زرین‌دست، میلاد کی‌مرام، حمید باشه‌آهنگر، مازیار رضایی، سید‌حامد حسینی، جمشید هاشم‌پور و تعداد دیگری از هنرمندان آمادگی خود را برای حضور در روستاها در طی این ۱۰ روز اعلام کردند. همچنین از سوی بنیاد سینمایی فارابی هدایای فرهنگی به زلزله‌زدگان اهدا خواهد شد. 

فروش بلیت نیم‌بها ملکه در استادیوم ورزشی تبریز
وی درباره همکاری باشگاه فوتبال تراکتورسازی برای نمایش فیلم در تبریز گفت: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، آقای جعفری حامی فیلم، وارد میدان شدند و تصمیم گرفتند در ‌بازی‌های اخیر فیلم تراکتورسازی بلیت فیلم در استادیوم‌ها به صورت نیم‌بها فروخته ‌شود و هواداران این تیم در دو سالن سینما در تبریز فیلم را به تماشا بنشینند. بازیکنان این تیم نیز به همراه خانواده‌هایشان در سالن‌های تبریز حاضر می‌شوند.

وی در ادامه توضیح داد: استانداری تبریز، فرهنگی هنری شهرداری، رسانه ملی و ارگان‌ها و نهادها در اطلاع‌رسانی درست برای فیلم تلاش کردند تا بتوانیم اکران خوبی در این شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس داشته باشیم و عواید آن به حساب زلزله‌زدگان اختصاص خواهد یافت.

باشه‌آهنگر در خاتمه به وضعیت مناطق زلزله‌زدگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه دام‌های زلزله‌زدگان سرپناه ندارد. یک عده آدم سودجو به این مناطق آمدند و دام‌ها را با یک سوم قیمت چپاول می‌کنند. بیشترین نیاز این افراد در این مناطق ایجاد سرپناه و کانکس است. همچنین وضعیت دام این افراد و اسکان‌شان نگران‌کننده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس