تراختور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

دهنوی:ازنیمکت نشینی مقابل نفت،شوکه شدم/هواداران تراکتور جمعه با پیراهن آبی می آیند

1391-12-15-00-40-1

فوتبال ایران/هافبک تیم تراکتورسازی گفت:حضور گسترده هواداران تراکتورسازی در بازی روز جمعه حتی برای تیم استقلال هم مفید است و انگیزه بازیکنان این تیم را هم بالاتر می برد.

به گزارش اوج نیوز،قاسم دهنوی درباره اینکه در بازی تراکتورسازی  مقابل نفت تهران در ترکیب اصلی قرار نداشت عنوان کرد:من اهل دروغ گفتن نیستم .واقعیتش این است که از این مساله ناراحتم. وقتی سوال کردم چرا این اتفاق افتاده است به من گفتند به دلیل اینکه دو اخطاره هستم و ممکن است کارت بگیرم و بازی استقلال را از دست بدهم،در ترکیب اصلی نیستم.داور هم محسن قهرمانی،همشهری ام بود و این امکان وجود داشت  که به من اخطار بدهد.

وی ادامه داد:با این وجود اینکه من در دقیقه 60 به میدان بروم برایم اصلا خوشایند نبود.اگر این توجیه را می پذیرفتیم یا  باید اصلا بازی نمی کردم و یا از اول به میدان می رفتم.در واقع از دقیقه 60 هم این امکان وحود داشت که من کارت بگیرم.این توجیه برای من قابل قبول نبود.من همه مسابقات را در هفته های قبلی بازی کردم و تیم هم خدا را شکر برنده شد.از اینکه در بازی با نفت در ترکیب نبودم،شوکه شدم.البته به تراکتور تعصب دارم و وقتی می بریم خوشحالم اما نمی توانم دروغ بگویم.انتظار داشتم پس از بازی الجزیره که بازی نکردم،در این مسابقه به میدان بروم.منطقی اش هم این بود که بازیکنانی که در بازی الجزیره به میدان رفته بودند و خسته شده بودند،استراحت کنند و آنهایی که در این بازی حضور نداشتند مقابل نفت به میدان بروند.

دهنوی افزود:مگر من پیر شده ام؟چه اتفاقی افتاده است که باید بازیکن نیمه دومی بشوم؟حتی محمد نصرتی در دقیقه 25  بازی با نفت  به تونی گفت که جای دهنوی در زمین خالی است.با این وجود من به تونی علاقه دارم و او را مربی با شخصیتی می دانم و   با همه ناراحتی که دارم برای تراکتور دعا می کنم.

هافبک تراکتورسازی درباره شرایط فعلی تیمش عنوان کرد:حالا همه چیز دست خودمان است.بازی 6 امتیازی با استقلال،بازی 6 امتیازی با سپاهان و مسابقاتی که می تواند تکلیف ما را مشخص کند.البته بازی های سخت دیگری هم داریم.مسابقه باداماش در رشت و در چمن مصنوعی،قطعا بازی آسانی نیست.باید با هوشیاری به مصاف حریفان برویم.

دهنوی درباره بازی تراکتورسازی مقابل استقلال گفت:تقاضا دارم مسولان اجازه بدهند در ورزشگاه ظرفیت تماشاگران 50_50 بین طرفداران دو تیم تقسیم شود.اگر 100 هزار نفر استقلالی می آیند،ایرادی ندارد،به تراکتور همان ظرفیت 10 درصد را بدهند اما من فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد و حداکثر 50 هزار هوادار استقلال به آزادی می آیند.بنابراین روز جمعه حضور 50 هزار طرفدار تراکتورسازی می تواند بازی را گرم و جذاب کند.حضور گسترده هواداران تراکتورسازی در بازی روز جمعه حتی برای تیم استقلال هم مفید است و انگیزه بازیکنان این تیم را هم بالاتر می برد.مطمئن باشید اگر ورزشگاه خالی باشد و اجازه ورود طرفداران تراکتورسازی را ندهند،تماشاگران ما با پیراهن آبی به داخل می آیند و در آنجا از پیراهن های قرمزشان رونمایی می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس