نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

جمع دانشجویان تراکتوری دانشگاه صنعتی شریف

نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

به گزارش سايت خبري-تحليلي تراكتورسازي ، عصر امروز F18 برزيلي با مديريت باشگاه به توافق رسيد و به زودي بعد از تست پزشكي قرار داد رسمي با وي بسته خواهد شد و تمرينات را شروع خواهد كرد.

 

لازم به ذكر است كه اين بازيكن تكنيكي و سرعتي در پست مهاجم و هافبك تهاجمي بازي مي كند و به گفته كادر فني كار اين بازيكن فوق العاده مي باشد و در صورت نبود مشكل پزشكي و جذب اين بازيكن مشكلات گل زني تيم بر طرق خواهد شد.

نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

سرویس ورزشی آناج, "مهدی ثابتی"دروازبان تراکتورسازی تبریز که چندین سال است با  حضور در تبریز در این تیم بازی میکند با حضور در دفتر سرویس ورزشی آناج طی گفتگویی صمیمی و خودمانی به سوالاتی در مورد زندگی شخصی و ورزشی خود پاسخ داد که در ادامه میخوانیم.

 



 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

دقيقي كه كارلوس كي‌روش هم مدتي در تيم ملي به او ميدان مي‌داد، از گلزن‌هاي معتبر و تثبيت‌شده ليگ در سال‌هاي اخير به شمار مي‌رود

 

سايت گل- آن‌طور كه سعيد دقيقي فصل را با سايپا شروع كرد، به نظر مي‌رسيد يك سال درخشان را در پيش دارد. مهاجمي كه فصل قبل 10 گل براي شهرداري تبريز زده بود، فصل جديد در 8 بازي اول با پيراهن سايپا 4 بار گلزني كرد. اما مشكلات او از همين هفته آغاز شد و اختلاف نظر با مجتبي نقوي بالاخره او را به نيمكت‌ ذخيره‌ها تبعيد كرد.

دقيقي كه كارلوس كي‌روش هم مدتي در تيم ملي به او ميدان مي‌داد، از گلزن‌هاي معتبر و تثبيت‌شده ليگ در سال‌هاي اخير به شمار مي‌رود. بنابراين شرايط به وجود آمده براي او در تيم سايپا به هيچ وجه راضي‌كننده نبود و تصميم‌ها براي جدايي او در نيم‌فصل گرفته شد. اولين مشتري دقيقي، علي دايي است كه براي تقويت خط حمله راه‌آهن چشم به اين گلزن قزويني دوخته است. اما در حالي كه مذاكرات راه‌آهن و سايپا در روزهاي اخير در جريان بوده شنيده مي‌شود كه يك مشتري سرشناس هم با توپ پر وارد ميدان شده است.

سعيد دقيقي كه هنوز كارت پايان خدمت خودش را دريافت نكرده، باشگاهي را هدف گرفته كه علاوه بر حضور در جمع مدعيان مي‌تواند مشكل سربازي او را هم بعد از سال‌ها حل كند. يعني باشگاه تراكتورسازي تبريز. تراكتورسازان فصل گذشته هم بدشان نمي‌آمد دقيقي را از شهرداري به تراكتور بكشانند اما اين اتفاق رخ نداد.

مهاجم حال حاضر سايپا طي روزهاي اخير مذاكراتي را از طريق مدير برنامه‌هاي خود با باشگاه تراكتورسازي داشته است. امروز ايران ورزشي مدعي شد دقيقي ابتداي فصل با قرارداد 350ميليوني و دريافت 2 حواله خودرو قشقايي به تيم سايپا پيوسته است! بر اساس اين خبر  او براي جدايي از سايپا نيازمند رضايتنامه از اين باشگاه است. البته او يك راه ديگر هم دارد؛ اين‌كه با ترك تحصيل خود را سرباز كند تا سايپايي‌ها اجبارا با رفتن او موافقت كنند!

با اين روند، احتمال پيوستن دقيقي به تراكتورسازي پررنگ‌تر از راه‌آهن به نظر مي‌رسد. مگر اين‌كه دو طرف از نظر مالي به توافق نرسند. گويا دقيقي علي‌رغم سرباز بودن 200 ميليون براي يك نيم‌فصل درخواست كرده كه اين مبلغ كار را كمي سخت كرده است.

آيا پروژه تراكتوري شدن او بالاخره بعد از يكي دو سال محقق خواهد شد، يا به اكباتان مي‌رود تا شهريار را ياري كند؟

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

عکس ها درادامه مطالب



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

محمدحسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا، در خصوص برنامه این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: ما چند بازیکن را مد نظر داریم و در صورت نهایی شدن اعلام خواهیم کرد. ما دور از هیاهو به مذاکرات خود ادامه خواهیم داد. اولیویرا نیز 4 بازیکن ایرانی مد نظر دارد.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی تبریز ادامه داد: ما مشکلات مالی نیز داریم ولی از تلاش خود نمی کاهیم و با قدرت ادامه می دهیم.

 

جعفری با اشاره به قرعه تراکتور در مسابقات آسیایی اظهار داشت: انشالله بتوانیم بازی های خوبی را انجام دهیم و با حمایت هواداران خود نتایج خوبی بگیریم. همان طور که گفتم در حال تقویت تیم هستیم تا در مسابقات آسیایی و سایر مسابقات حضور خوب و قدرتمند داشته باشیم. همه تیم ها خود را برای این بازی ها مجهز کردند و گروه ما بد نیست ولی باید خود را قوی کنیم.

 

وی با اشاره به گسترش فولاد در نیم فصل اول رقابت ها، بیان کرد: خوشحال هستیم که تیم گسترش فولاد با اقتدار در نیم فصل اول رقابت های دسته اول صدرنشین شد. انشاالله این تیم در پایان فصل بتواند به لیگ برتر صعود کند تا سهمیه استان افزایش پیدا کند.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

گونون گؤرونتولری: تیراختور وولکانی

تیراختور دؤردونجو دؤنه، دال با دال و آردیجیل اولاراق، پیروزی نی دیزه چؤکدوردو. بو ایل، تیراختور بوتون آسیا تجروبه لی تاخیملاری ائو یا قوناق اولاراق اودوب! منجه ائوده گوجسوز تاخیملار قاباغیندا مساوی ائله مه یی ایسه، دوغال نظره گلیر! بیر آز شانس یوخدور ، و همده او تاخیملار 11 نفرلیک مودافیعه ائدیرلر، و ایکینجی یاریم فصل ده، تونی اولیوئیرا بو سورونو چؤزه بیلر.

تیراختورون قولو وورولاندان سونرا، سانکی تیراختور وولکانی (آتشفشان) گینه اویانمیشدیر و بوتون تاخیملاری اریتمک ایسته ییر.
بو دور آسیا وولکانی

بقیه عکس ها درادامه مطالب



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

سرخهای آذربایجان در یک نبرد قهرمانانه و در حضور خیل عظیم عاشقان آذربایجان، برای دومین فصل متوالی موفق به تحمیل شکست بر پرسپولیس پرمدعا شدند.

تیراختور که انبوه هوادارانش را حامی خود می دید که به واقع پرسپولیس را در خانه اش میهمان خود نموده و با شور و حال وصف ناپذیرشان استادیوم آزادی را به لرزه درآورده بودند مسابقه را با برتری نسبی خود آغاز نموده و با بازی تاکتیکی و با برنامه ی خود رفته رفته قدرت خود را بر حریف دیکته نموده و در دقیقه 12 مسابقه ارسال پشت دفاع مهدی کیانی با سایش به سر محمد ابراهیمی در اختیار نیلسون، دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت تا پرسپولیس متوجه باشد که روز آسانی در پیش نخواهد داشت. در دقایق باقیمانده ی نیمه ی اول با آنکه توپ و میدان در اختیار تیراختور بوده و چند موقعیت نسبتاً خطرناک نیز روی دروازه ی حریف خلق گردید و پرسپولیسیها نیز در چند صحنه ی معدود خطرناک ظاهر شدند اما تلاش دو تیم ثمری در برنداشت تا با تساوی 0-0 به رختکن بروند. از نکات قابل توجه نیمه ی اول، طبق تصمیم قبلی درآورده شدن پیرهنهای هواداران تیراختور در دقیقه ی 20 مسابقه به نشانه ی اعتراض به وضعیت اسفناک زلزله زدگان قاراداغ آذربایجان، که بدون سرپناه در درون چادرهای گسترانده شده بر روی زمین سفت و سخت در حال مبارزه با سرما و برف و بوران بیرحم منطقه می باشند بود که هواداران با شعار «اهر هئریس ورزیفان، تورکون اولوب باغری قان»، «اهر هئریس ورزیفان، آرخانداییق هر زامان» و «اهر هئریس ورزیقان، اوشویور آذربایجان» و سایر شعارهای اصیل آذربایجانی خود ضمن همدردی مجدد با مصیبت دیدگان زلزله ی ویرانگر آذربایجان، اعتراضشان را نیز به امداد رسانی ضعیف و سر و سامان داده نشدن به موقعشان اعلام نمودند.

تیراختور نیمه ی دوم را با آهنگ تهاجمی بیشتری آغاز نموده و از همان لحظات آغازین این نیمه تلاش نمود که با پیدا نمودن منفذهای دفاعی حریف، به دروازه اش یورش ببرد و در شرایطی که غلغله ی هواداران قرمزپوش هر لحظه بیشتر شده و بیرقهای سرخ لحظه ای از اهتزاز باز نمی ایستادند پس از به هدر رفتن چند موقعیت خطرناک، در دقیقه ی 76 پاس دقیق و فنی احسان حاج صفی، مهدی سیدصالحی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد و این مهاجم با تجربه با چشمانی باز توپ را به تور دروازه ی تیم دردانه ی پایتخت چسباند تا استادیوم به حد انفجار برسد. تیراختور در دقایق باقیمانده نیز فرصت گشودن بیشتر دروازه ی حریف را داشت اما ضمن داشتن نیم نگاهی به دروازه ی آن، بیشتر به اداره ی بازی پرداخته و پس از سپری شدن دقایق نفسگیر انتهایی بازی و وقتهای تلف شده که پرسپولیسیها جهت دستیابی به گل تساوی تلاش می نمودند با سوت سعید مظفری زاده، هزاران هوادار حاضر در استادیوم و میلیونها بیننده ی تلویزیونی غرق در شور و شادی شده و فاتحان یکبار دیگر ضمن پایکوبی در استادیوم آزادی تهران، با شعارهای اصیل آذربایجانی خود با آرمانهای ملت آذربایجان تجدید میثاق نمودند.     

این مسابقه از جهات بسیاری یک بازی ویژه برای شیفتگان تیراختور بود و هواداران با حضور عاشقانه ی خود هم بازی را برده و هم با میهمان نمودن حریف در خانه ی خود یکبار دیگر بر پرطرفدارترین تیم بودن سرخهای آذربایجان صحه گذاشته و البته با خلق صحنه هایی زیبا و شعارهای ناب آذربایجانی خود، با قدرتی تمام از هویت و هستی خود دفاع نمودند.

پورتال هواداران تیراختور ضمن تبریک این پیروزی غرور آفرین به آحاد ملت قهرمان آذربایجان، برای تیم محبوب آذربایجان در ادامه مسابقات حساس فصل و همچنین بازیهای لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می نماید.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 تیراختور در یک مسابقه ی نفسگیر بازی را به فولاد خوزستان واگذار نمود.

 

فولاد که از همان ابتدا اشتهای زیادی جهت پیروزی نشان می داد درست در دقیقه 6 مسابقه توسط لوسیانو فریرا دروازه تیراختور را باز نمود و هنوز بازیکنان تیراختور از شوک دریافت گل اول خارج نشده بودند که یک دقیقه پس از آن با ضربه ی سر ایوب والی دوباره دروازه ی خود را گشوده دیدند تا سکوت بر تیراختورچیهای حاضر در استادیوم و میلیونها بیننده ی تلویزیونی حاکم شود. در ادامه تیراختور تلاش نمود که با کنترل حریف مانع از دریافت گلهای بیشتر شده و برای جبران مافات تلاش نماید. در دقایق باقیمانده نیمه اول دو تیم موقعیتهایی را روی دروازه ی هم خلق نمودند اما تلاششان ثمری در بر نداشت تا با پیروزی دو بر صفر فولاد به رختکن بروند.

تیراختور نیمه ی دوم را با هماهنگی بیشتری آغاز نمود و در یکی از صحنه های حساس ضربه ی سر مهدی سید صالحی را مدافع فولاد از روی خط دروازه بیرون کشید تا قفل دروازه فولادیها همچنان نشکسته باقی بماند. در شرایطی که تیراختور جهت کاستن از فاصله ی دو گله ی خود با میزبان تلاش می نمود پس از هدر رفتن چند موقعیتش، باز هم این فولادیها بودند که در دقیقه 78 توسط ایوب کلانتری که دقایقی قبل وارد بازی شده بود فاصله ی خود با میهمان را به عدد سه رساندند اما این پایان کار نبود تیراختوریها که پس از دریافت گل سوم حسابی تکان خورده بودند در دقیقه 79 یکی از گلها را توسط فرزاد حاتمی جبران نمودند تا با امیدواری به دقایق باقیمانده بنگرند. در دقیقه 87 در یک موقعیت تک به تک ضربه احسان حاج صفی توسط ارشاد یوسفی، دروازه بان فولاد به کرنر فرستاده شد که ارسال کرنر توسط قاسم دهنوی با ضربه ی سر خود جاج صفی تبدیل به گل دوم تیراختور شد. در دو دقیقه ی واپسین و 5 دقیقه ی اعلامی جهت وقتهای اضافی، تیراختور باز هم فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما تلاشش مثمر ثمر نبود تا در روزیکه استقلال تهران در اصفهان موفق به شکست 1 بر صفر سپاهان شد فاصله اش با صدر جدول به عدد چهار رسیده و با 24 امتیاز و بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیمهای سپاهان و سایپا در رده ی سوم جدول رده بندی باقی بماند.

در این مسابقه با آنکه تیراختور 3 گل از حریف عقب افتاد که نشان از برخی مشکلات در ساختار و شیوه ی بازی تیم دارد اما در ادامه با یک بازی جذاب توانست با به ثمر رساندن 2 گل و به حداقل رساندن فاصله اش با حریف، خود را به بازی برگرداند و می توان گفت که یک بازنده ی سربلند بود علی ایحال این شکست حاکی از وجود برخی مشکلات در درون تیم می باشد که پس از پیروزیهای قاطعانه اش مقابل تیمهای استقلال و سپاهان سبب توقفش مقابل داماش و شکستش مقابل فولاد شده است. با کند و کاو در دو بازی اخیر، تضعیف اعتماد به نفس تیم؛ وجود برخی حواشی و تنشهای درون تیمی که مانع از استفاده از تمامی پتانسیل تیم میشود که این حاشیه ها هر از چند گاهی با دور نمودن برخی بازیکنان از ترکیب تیم باعث متضرر شدن آن میشوند؛ تغییرات متعدد در ترکیب و مشکل تیم در درون دروازه که پس از ضعف عملکرد محسن فروزان و سپرده شدن سنگربانی تیم به عقیل اعتمادی هنوز هم در درون دروازه مشکل حاد احساس میشود را از عوامل تأثیرگذار در توقف تیم مقابل داماش و باخت آن مقابل فولاد می توان برشمرد که انتظار می رود کادر فنی تیم با آنالیز دقیق نقاط قوت و ضعف تیم، آن را مجدداً در مسیر پیروزی قرار داده و مانع از فاصله گرفتن بیشترش از صدر جدول گردد.

پورتال هواداران تیراختور آذربایجان امید دارد که این شکستها سبب ساخته شدن پلی برای پیروزیهای آینده شده و تیم محبوب آذربایجان با موفقیتهای خود آحاد ملت قهرمان آذربایجان را شاد گرداند.

نوشته شده در تاريخ شنبه 27 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس