نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |
 
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه نگاه ویژه ای به باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران دارد، گفت: همواره به طور مساوی به سرخابی ها کمک مالی داشته ایم.

به گزارش آناج، ˈمحمد عباسیˈ عصر امروز (دوشنبه) در نشست هم اندیشی مسوولان فدراسیون های ورزشی با کمیته ملی المپیک عنوان کرد: مسوولیت این دو باشگاه برعهده وزارت ورزش و جوانان است و به همین دلیل نگاه ویژه تری نسبت به دیگران به آنها داریم.

وی در مورد اعتراض برخی قهرمانان که هنوز پولی بابت پاداش های خود از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت نکرده اند، اظهار داشت: ممکن است این صندوق نیز همچون بیشتر ارگان های دیگر دچار مشکلات مالی شده باشد و فعلا نتواند پولی پرداخت کند.

عباسی با اشاره به عملکرد درخشان ورزش کشور در سال 91 اظهار داشت: این نتایج در طول تاریخ بی نظیر بود و با تلاش های تمامی ارگان ها و فدراسیون های ورزشی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه هیچ اختلافی با ˈمحمد علی آبادیˈ ندارد، گفت: این مساله را که علی آبادی اعلام کرده اگر من بخواهم،

استعفا می دهد را نشنیده ام و از وی می خواهم اگر صحبتی است با خودم به طور خصوصی مطرح کند تا برای پیشرفت ورزش کشور قدم برداریم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد نظر کمیته بین المللی المپیک که خواستار بازگشت روسای برکنار شده است، گفت: ضوابط اجازه نمی دهد افرادی را که از ریاست برداشتیم، دوباره برگردانیم و این کار را انجام نمی دهیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که امضای حجت اله خطیب گرفته شده است، گفت:

چنین چیزی صحت ندارد.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ابراهیمی:امیدوارم در آزادی فحش نشنویم/ آنقدر که از سپاهان می ترسم، از استقلال نمی ترسم

فوتبال ایران/ مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: اگر استقلال مقابل صبا می باخت با استرس زیادی به مصاف تیم ما می آمد.
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی بود.بازیکنان ما با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودند اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.
وی درباره اینکه گفته می شود اگر دروازه بان نفت آن اشتباه را نمی کرد تراکتور نمی توانست پیروز شود، عنوان کرد: ما موقعیت های دیگری هم داشتیم. اینطور نیست که می گویید. اگر هم باشد فوتبال بازی اتفاقات و اشتباهات است و اگر اشتباه در آن رخ ندهد که گلی رد و بدل نمی شود.
ابراهیمی درباره اعتراض نفتی ها روی گلشان که مردوداعلام شد، گفت: صد درصد گل دوم نفت آفساید بود.
مهاجم تراکتورسازی درباره شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: متاسفانه جهانبازی در دیدار استقلال و صبا اشتباه تاثیر گذاری داشت و استقلال دوباره به صدر رفت. آنها اگر می باختند، استرسشان در بازی جمعه بیشتر از ما بود اما به هر حال باید در بازی مستقیم استقلال را شکست دهیم. البته شخصا اینقدر که از سپاهان می ترسم از استقلال نمی ترسم.
وی درباره دیدار با استقلال هم گفت: بازی دشواری با استقلال داریم. البته خیلی ها می گویند این دیدار فینال زودرس است اما باید بگویم اینطور نیست و برنده این بازی نباید خودش را قهرمان لیگ بداند. ما برای پیروزی به تهران می آییم و امیدوارم جو ورزشگاه آزادی هم خوب باشد .هرچند که ما عادت کرده ایم در هر شهری بازی می کنیم فحش بشنویم ولی امیدوارم روز جمعه این اتفاق نیفتد.
ابراهیمی درباره اعلام باشگاه استقلال برای تخصیص ده درصد ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی افزود: این حرفها همیشه مطرح می شود و امیدوارم مسئولین کارشکنی نکنند و هواداران ما بتوانند بدون دغدغه وارد ورزشگاه شوند. اگر اجازه دهند هواداران ما در بازی با استقلال بیشتر از استقلالی ها نباشند، کمتر هم نیستند.
وی با اشاره به صحبت های سیاوش اکبرپور مبنی بر اینکه هواداران استقلال روز جمعه زودتر به ورزشگاه بیایند و به تراکتوری ها جا ندهند،  اضافه کرد:اکبرپور در تبریز بازی کرده  و با اینکه سالها در استقلال حضور داشته اما نباید اینگونه صحبت کند. این صحبت ها زشت است و من آنها را کری به حساب نمی آورم.
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

در سال 91 تیم هایی بودند که تا کنون به چهار برد پیاپی رسیده بودند ولی هیچ تیمی تاکنون نتوانسته بود در سال 91 به در پنج بازی پشت سر هم برنده از زمین مسابقه خارج و تراکتور با بردی که در برابر نفت تهران بدست آورد موفق شد به این رکود جالب دست یابد و با توجه به وضعین سایر تیم ها این رکورد برای در سال 91 تنها برای تراکتور خواهد بود
تراکتور در 5 بازی متوالی به ترتیب ملوان انزلی ، گهر درود ، فجر شیراز ، الجزیره امارات و نفت تهران را شکست داده است البته تراکتور این فرصت را هم دارد که با غلبه بر استقلال این رکورد خود را در مسابقات لیگ برتر هم تکرار کند

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

تراکتور 2 – نفت 1 ؛ آماده باش به ارتش سرخ ؛ منتظر چنین روزی بودیم

تراکتور امروز در یک بازی کاملا محتاطانه و منطقی از سد تیم خوب نفت گذشت تا بعد از یک فصل لحظه شماری به بازی پر هیجان با استقلال در تهران برسیم که برای همه هواداران تراکتور این بازی حکم انتقام و رسیدن به صدر جدول معنای دیگری نمی تواند معنا داشته باشد.

حالا که نفت را با زیرکی از پیش رو برداشتیم حالا نوبت به استقلال آنهم در تهران است، تراکتور برای این بازی از ابتدی فصل انتظار میکشید برای اینکه ما و استقلال یک حساب کوچک دفتری داریم آنهم با سرمربی پر مدعی این تیم است که اوایل فصل همه ما را سر کار گذاشت و امروز بعد از شکست نفت انتظار میکشیم تا با حضور در تهران و پایان دادن به عصر صدر نشینی استقلال در لیگ برای اولین بار در آستانه قهرمانی قرار بگیریم و این دور از دسترس نیست چون می دانیم ارتشی در پشت سر داریم که با نیروی عشق و شوق زیاد خواهند آمد برای سرافرازی آذربایجان و تراکتور.

بازی با نفت برای ما بازی سنگینی بود، از قبل می دانستیم که بازی با نفت سخت است اما بچه ها در این بازی منطقی بازی کردند و با آرامش توانستیم سه امتیاز حساسی را در قبل از رویایی بزرگ در تبریز کسب کنیم تا بتوانیم با قدرت در تهران برابر استقلال صف آرایی کنیم و این امر هم مقدور شد و در سایه همدلی و اتحاد بچه ها نشان دادیم تیم یکدست و بزرگی هستیم که برای قهرمانی در لیگ چیزی را کم نداریم.

استقلال دیگر به زمین سفت تراکتور رسیده و استقلالی ها خیلی خوب می دانند که حریفشان حریف سرسخت و قدری است که برای پایین کشیدن آبی ها ارتشی را پشت سر دارد که قدرت بی حد و حصر آنها در آزادی بارها استقلال را در خانه زمین گیر کرده است. از امروز وظیفه سنگین تر است برای هوادارانی که عشق در گرو تراکتور دارند، امروز دیگر جای نشستن نیست، از امروز باید برای حضور در آزادی برنامه ریخت و از امروز باید مهیایی سفر شد، تراکتور در آزادی نباید تنها بماند و به فضل خداوند و به فضل پروردگار همه باید از امروز برنامه خود را برای حضور در تهران بچنیم.

استقلال با امیر قلعه نویی باید تاوان سنگینی را در بازی روز جمعه برابر ما بپردازد، در این راه ما هم همراه تراکتور خواهیم بود، سکوهای آزادی برای ما مامن ارتشی خواهد بود که می آیند برای سرافرازی برای آذربایجان و کشیدن استقلال از صدر جدول به پایین و این آماده باشی است برای ارتش بزرگ تراختور در لیگ که خیلی وقت بود منتظر اش بودیم.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

دهنوی:ازنیمکت نشینی مقابل نفت،شوکه شدم/هواداران تراکتور جمعه با پیراهن آبی می آیند

1391-12-15-00-40-1

فوتبال ایران/هافبک تیم تراکتورسازی گفت:حضور گسترده هواداران تراکتورسازی در بازی روز جمعه حتی برای تیم استقلال هم مفید است و انگیزه بازیکنان این تیم را هم بالاتر می برد.

به گزارش اوج نیوز،قاسم دهنوی درباره اینکه در بازی تراکتورسازی  مقابل نفت تهران در ترکیب اصلی قرار نداشت عنوان کرد:من اهل دروغ گفتن نیستم .واقعیتش این است که از این مساله ناراحتم. وقتی سوال کردم چرا این اتفاق افتاده است به من گفتند به دلیل اینکه دو اخطاره هستم و ممکن است کارت بگیرم و بازی استقلال را از دست بدهم،در ترکیب اصلی نیستم.داور هم محسن قهرمانی،همشهری ام بود و این امکان وجود داشت  که به من اخطار بدهد.

وی ادامه داد:با این وجود اینکه من در دقیقه 60 به میدان بروم برایم اصلا خوشایند نبود.اگر این توجیه را می پذیرفتیم یا  باید اصلا بازی نمی کردم و یا از اول به میدان می رفتم.در واقع از دقیقه 60 هم این امکان وحود داشت که من کارت بگیرم.این توجیه برای من قابل قبول نبود.من همه مسابقات را در هفته های قبلی بازی کردم و تیم هم خدا را شکر برنده شد.از اینکه در بازی با نفت در ترکیب نبودم،شوکه شدم.البته به تراکتور تعصب دارم و وقتی می بریم خوشحالم اما نمی توانم دروغ بگویم.انتظار داشتم پس از بازی الجزیره که بازی نکردم،در این مسابقه به میدان بروم.منطقی اش هم این بود که بازیکنانی که در بازی الجزیره به میدان رفته بودند و خسته شده بودند،استراحت کنند و آنهایی که در این بازی حضور نداشتند مقابل نفت به میدان بروند.

دهنوی افزود:مگر من پیر شده ام؟چه اتفاقی افتاده است که باید بازیکن نیمه دومی بشوم؟حتی محمد نصرتی در دقیقه 25  بازی با نفت  به تونی گفت که جای دهنوی در زمین خالی است.با این وجود من به تونی علاقه دارم و او را مربی با شخصیتی می دانم و   با همه ناراحتی که دارم برای تراکتور دعا می کنم.

هافبک تراکتورسازی درباره شرایط فعلی تیمش عنوان کرد:حالا همه چیز دست خودمان است.بازی 6 امتیازی با استقلال،بازی 6 امتیازی با سپاهان و مسابقاتی که می تواند تکلیف ما را مشخص کند.البته بازی های سخت دیگری هم داریم.مسابقه باداماش در رشت و در چمن مصنوعی،قطعا بازی آسانی نیست.باید با هوشیاری به مصاف حریفان برویم.

دهنوی درباره بازی تراکتورسازی مقابل استقلال گفت:تقاضا دارم مسولان اجازه بدهند در ورزشگاه ظرفیت تماشاگران 50_50 بین طرفداران دو تیم تقسیم شود.اگر 100 هزار نفر استقلالی می آیند،ایرادی ندارد،به تراکتور همان ظرفیت 10 درصد را بدهند اما من فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد و حداکثر 50 هزار هوادار استقلال به آزادی می آیند.بنابراین روز جمعه حضور 50 هزار طرفدار تراکتورسازی می تواند بازی را گرم و جذاب کند.حضور گسترده هواداران تراکتورسازی در بازی روز جمعه حتی برای تیم استقلال هم مفید است و انگیزه بازیکنان این تیم را هم بالاتر می برد.مطمئن باشید اگر ورزشگاه خالی باشد و اجازه ورود طرفداران تراکتورسازی را ندهند،تماشاگران ما با پیراهن آبی به داخل می آیند و در آنجا از پیراهن های قرمزشان رونمایی می کنند.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

تیم باشگاه تراکتورسازي در اولين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا عصر روز سه شنبه در ورزشگاه يادگار امام به مصاف تيم فوتبال الجزيره امارت رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. نقش تشویق خستگی ناپذیر تماشاگران پرشور آذری در ورزشگاه یادگار امام در این پیروزی حائز اهمیت فراوان بود.



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس