نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

مجید جلالی در گفت و گو با اوج نیوز در خصوص بازی تیم ملی برابر لبنان اظهار داشت:من بعد از 15 سال در زمین مسابقه فوتبال دیدم.

وی افزود:سال های سال بود که از تیم ملی چنین نمایشی ندیده بودم و باید به کی روش تبریک بگویم که از نظر شکل بازی ما را به این حالت درآورد.

جلالی ادامه داد:ما ظرف یک هفته از یک بازی دفاعی و بسته به اینجا می رسیم و قابلیت آن را هم داریم که در خاک کره جنوبی؛این تیم را مغلوب کنیم.آن هم کره ای را که مثل گذشته اش نیست.

جلالی با اشاره به قابلیت های کی روش گفت:همه جای دنیا به مربی وقت می دهند.کی روش برای عملیاتی کردن برنامه های خود نیاز به زمان داشت و حالا تیمش به انسجامی دست پیدا کرده که با آن خیلی کارها می تواند انجام دهد.

وی در واکنش به اظهارات علی کریمی مبنی بر دریافت پیشنهاد از تراکتورسازی اظهار داشت:من لیست خود را به باشگاه داده ام و تا زمانی که بازیکنی جذب نشود در مورد او حرف نمی زنم.

وی درباره جدایی فروزان نیز گفت:سه نوبت با او حرف زدم اما او فکر می کرد که در تراکتورسازی به او بازی نمی رسد.

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

تمرین تیم تراکتورسازی در روز بارانی تبریز

آناج: تمرینات سرخ پوشان تبریز هر روز با اضافه شدن نفرات جدید جدی تر و منظ تر میشود تا این تیم پرهوادار و محبوب امسال با سکانداری مجید جلالی بتواند در سه لیگ مختلف حضوری موفق داشته باشد.


بقیه عکس ها در ادامه مطالب



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

عبور از بازیکن مستقیم در پشت محوطه جریمه و ایجاد فضا و در نهایت شوت زنی به سمت دروازه یکی از قابلیتهای شاخص یک هافبک خلاق است . چنین بازیکنانی از کلاس بالایی از فوتبال برخوردارند و هر مربی آرزوی داشتن این چنین بازیکنانی را دارد .
آندرس اینیستا هافبک شماره ۸ بارسا یکی از بهترین بازیکنانیست که این کار را به خوبی انجام میدهد به طوریکه بارها شاهد هنر نمایی و گلزنی این بازیکن از همین شیوه در بارسا و تیم ملی اسپانیا بوده ایم .
امروز فیلم آموزش یک پا دو پا آندرس اینیستا را تقدیم دوستان خواهیم کرد . در این ویدئو به صورت اسلو موشن و با رسم دیاگرام و به صورتی واضح و در چهار مرحله به مرور و آموزش این حرکت اینیستا میپردازیم .
اینیستا پس از چرخش و کنترل توپ با پای عقب تر ، و با حرکت به سوی مدافعین حریف و با کشیدن توپ از راست به چپ از مدافعین عبور میکند ، سپس با هدایت توپ به فضای باز و خالی اقدام به شوت زنی میکند .
با مشاهده ویدئو درک بهتری از این حرکت اینیستا خواهید داشت و از آن میتوانید به عنوان فیلم آموزشی برای بازیکنان نیز استفاده کنید .
این ویدئو در باشگاه بارسا تولید شده است و توضیحات لازم در این ویدئو داده شده است که توسط وب سایت پرس ۹۰ ترجمه گردیده           

Download

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

از هفته سي و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران دو تيم آلومينيوم و تراکتورسازي در بندرعباس به مصاف يکديگر رفتند که در پايان 90 دقيقه تراکتورسازان موفق به شکست 2 بر يک آلومينيوم شدند.


گل‌هاي تراکتورسازي را سيد صالحي (15) و کاظميان (35) به ثمر رساندند. تک گل آلومينيوم را نيز ميلاد ميداودي در دقيقه 50 به ثمر رساند.

  تراختور با اين پيروزي 62 امتيازي شد و سهميه آسيايي سال بعدش را قطعي کرد.


 

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |


و اين هم در مورد مافيايي ها خودتان قضاوت كنيد اون از پنالتي كه داور

امروز گرفت و مجيدي داور را فريب داد و مردانگي خود را اثبات كرد

خدا اين جام ها را نصيب هيچ تيمي نكنه

 

تبريك به سپاهاني به خاطر قهرماني و پيروزي مقابل تيم  هاي پرادعاي پايتخت

سپاهان 6-5 استقلال

سپاهان 6-4 پرسپوليس


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

سومین نماینده فوتبال آذربایجان لیگ برتری شد/

صعود شهرداری تبریز به لیگ برتر


نصر نیوز: تیم فوتبال شهرداری تبریز به عنوان سومین نماینده فوتبال آذربایجان مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دریافت کرد.

 
 

به گزارش نصر نیوز، با تساوی دیدار دو تیم شهرداری تبریز و راهیان کرمانشاه همچنین شکست رقیب شهرداری در جدول گروه ب لیگ دسته اول کشور صعود این تیم تبریزی قطعی شد.

این گزارش حاکی است، پیش از این نیز تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرده بود و با حضور تیم تراکتورسازی و شهرداری تبریز سهم فوتبال آذربایجان به سه تیم رسید.

در هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ دسته اول آزادگان و از گروه دوم 5 ديدار برگزار شد و يک ديدار نيز لغو شد.

اين رقابت‌هاي در حالي برگزار مي‌شد که تيم‌هاي فوتبال شهرداري تبريز و استقلال خوزستان با 46 امتياز تنها شانس‌هاي صعود به ليگ برتر بودند و شهرداري تبريز به دليل تفاضل گل بهتر در صدر قرار داشت.

همچنين تيم‌هاي يادآوران شلمچه با 16 امتياز و برق شيراز با 19 امتياز به ليگ دسته دوم سقوط کرده بودند و نتايج امروز تاثيري در جابجايي تيم‌هاي سقوط کننده نداشت.

اما در صدر جدول شهرداري تبريز در ديداري سخت ميهمان راهيان کرمانشاه بود که اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در ديدار مهم ديگر که به طور همزمان با مسابقه شهرداري تبريز و برگزار شده بود تيم فوتبال استقلال خوزستان ميزبان فولاد يزد بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود فولاد يزد به پايان رسيد تا استقلال خوزستان شانس صعود مستقيم به ليگ برتر را از دست بدهد.

اين نتيجه در حالي به دست آمد که استقلال خوزستان تا دقيقه 80 با نتيجه يک بر صفر از حريف خود پيش بود.

در ديگر ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد:

شهرداري ياسوج 0 پاس 1

ايران جوان بوشهر 1 نيروي زميني 1

شهرداري بندرعباس 3 مس رفسنجان 1

ديدار تيم‌هاي يادآوران شلمچه و سايپاي شمال نيز لغو شد.

بدين ترتيب تيم فوتبال شهرداري تبريز با 47 امتياز ضمن قهرماني در گروه دوم ليگ دسته اول آزادگان به ليگ برتر صعود کرد و استقلال خوزستان با شکست امروز با 46 امتياز به پلي‌آف رفت و حريف مس سرچشمه شد که در گروه اول نايب قهرمان شده بود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

پيام صادقيان با بازي هاي خوبي كه در تركيب ذوب آهن انجام داده پيشنهادهايي را دريافت كرده. شايعه شده تراكتورسازي سفت و سخت اين مهاجم تبريزي را مي خواهد. صادقيان از علاقه خود براي بازي در تراكتورسازي پرده برمي دارد و مي گويد:« پيشنهادي از باشگاه تراكتورسازي به دستم نرسيده. هواداران و ليدرهاي تراكتورسازي به من زنگ مي زنند و مي گويند چرا به تراكتورسازي نمي آيي؟ هواداران تراكتورسازي براي من سنگ تمام مي گذارند و در دو سال گذشته هر وقت با ذوب به تبريز رفته ام تشويقم كرده اند اما مسئولان اين تيم به من زنگ نزده اند و پيشنهادي نداده اند. قرارداد من تمام است و فصل آينده مي توانم تيم بعدي ام را انتخاب كنم»

از صادقيان مي پرسيم دوست داري به تراكتورسازي بروي كه در جواب مي گويد:« دوست دارم به تراكتورسازي بروم. هر چه باشد تيم شهرم است و پدرم هم در اين تيم بازي كرده. مهمتر از همه هواداران تراكتورسازي واقعا دوستم دارند. اين براي يك بازيكن خيلي مهم است كه هواداران يك تيم دوستش داشته باشند خصوصا هواداران خونگرم تراكتورسازي»

صادقيان درباره شرايط ذوب آهن مي گويد:« در بازي هاي ذوب خيلي موقعيت خراب مي كنيم. نمي دانم چه شده اما اگر موقعيت هايمان را گل مي كرديم الان نيمه بالاي جدول بوديم. توپ هاي ما درون دروازه نمي رود و انگار طلسم شده ايم»

صادقيان درباره ماندن ذوب در ليگ برتر مي گويد:« تمام تلاشمان را مي كنيم در ليگ برتر بمانيم. اگر از همان اول به فكر ذوب بودند اين اتفاقات براي ما نمي افتاد. از وقتي آقا فرهاد آمده عالي بازي مي كنيم. با كاظمي بهترين فوتبال ليگ را بازي مي كنيم اما چه سود كه بدشانس هستيم و توپ هايمان داخل دروازه نمي رود. نمي گذاريم تيم بيفتد و شك نكنيد تمام تلاشمان را به خرج مي دهيم تا سقوط نكنيم. اگر تيم را نگه داريم براي سال آينده تيم خوبي تشكيل خواهد شد . فقط اميدوارم كه بتوانيم در ليگ برتر باقي بمانيم»

صادقيان درباره شايعه حضور در پرسپوليس مي گويد:« داستان پرسپوليس بماند براي پايان فصل. فعلا تمركزم روي ذوب است تا در اين دو بازي بتوانيم 6 امتياز كسب كنيم و در ليگ برتر بمانيم»

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس