نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ه گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اگر از طلبهاي كلان امير قلعه نوعي، امير حسين صادقي و تني چند از بازيكنان و مربيان فصل قبل تراكتور سازي فاكتور بگيريم اين تيم 2 طلبكار از سالهاي پيش دارد كه اين طلبكاران كه به خاطر چك هاي 50 ميليون توماني از باشگاه شكايت كردند در مقابل بدهي تراكتور به افراد ديگر چندان طلبي ندارند اما گويا مورد بي مهري باشگاه قرار گرفتند و هنوز چكشان وصول نشده است در همين خصوص شنيديم با وجود امضايي كه تراكتوري ها از اين 2 گرفتند و پولشان را ندادند آنها قصد دارند بار ديگر اقدام به شكايت كنند.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

اطلاعیه کانون هواداران

بدنبال درج مطلبی در برخی نشریات مبنی بر اعزام هواداران تراکتور برای تماشای مسابقه تراکتور و ملوان به انزلی و سوال تعدادی از هواداران ، کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی اعلام می دارد که باشگاه تا کنون به مسابقات خارج از خانه هوادار اعزام نکرده و در این مسابقه نیز طبق روال گذشته هوادار اعزام نخواهد کرد .
هواداران عزیز تیم را در هیچ مسابقه خارج از خانه تنها نگذاشته اند و بخاطر علاقه قلبی که به تیم محبوب خود دارند خود را به مسابقات خارج از خانه نیز می رسانند که یک اقدام و حرکت شخصی اما عاشقانه است که جای تقدیر و تشکر دارد .
 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 
فروزان: تراکتورسازی مشکلاتی دارد که باید حلش کنیم/در زمین جواب خیلی‌ها را می‌دهم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در تیم یکسری مشکلات هست که باید آنها را حل کنیم.

             

محسن فروزان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه حق شرکت در تمرینات تراکتورسازی را ندارد، گفت: قرار است به زودی جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود و این مسائل حل می‌شود. متاسفانه کسانی که در اطراف تیم هستند مطالبی

علیه من به باشگاه زده‌اند و طبق صحبتی که با باشگاه انجام دادم قرار شد چند روزی در تمرینات شرکت نکنم و سپس در جلسه کمیته انضباطی مسائل را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا حاشیه‌ها در تراکتورسازی زیاد شده و آیا این درخواست اولیویرا بوده که در تمرین حضور نداشته باشید، گفت: اولیویرا در ایران نبوده که چنین درخواستی بکند. تراکتورسازی تیم بزرگی است و کوچکترین اتفاقات در آن بزرگ می‌شود. یکسری مشکلاتی هست که ما بازیکنان خودمان باید آنها را برطرف کنیم. ما باید محکم باشیم. این تیم متعلق به مردم است و باید طوری کار کنیم که تیم برای قهرمانی مدعی باشد. با یکی دو بازی نتیجه گرفتن هم این مشکلات برطرف می‌شود.

فروزان در پاسخ به این سؤال که به نظر بعد از نیمکت نشینی وی در هفته هفتم مشکلاتی بین او و باشگاه پیش آمده گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و هر چند بازی هم بیرون بنشینم ناراحت نمی‌شوم. به زودی به ترکیب تیم باز می‌گردم و جواب خیلی ها را در زمین می‌دهم. مطمئن هستم در چند بازی به قدری خوب خواهم بود که دوباره به تیم ملی هم دعوت می‌شوم. کی‌روش به من نظر مثبتی دارد و می‌توانم به زودی به تیم ملی دعوت شوم.

                                                                                  

 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

برای مشاهده ادامه عکس ها به ادامه مطالب بروید



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم رضایی که موفق شده بود با گذشتن از سد حریفان قدرتمندش مدال طلای وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک لندن را از آن خود کند، برای ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده آذربایجان این مدال باارزش را به هم‌وطنان آذری‌زبانش تقدیم کرد.

وی در این زمینه به فارس گفت: مدال خودم را به هم‌وطنان آذری‌زبان تقدیم می‌کنم، با این اعتقاد که این مدال نتیجه دعای خیر این عزیزان است. این مهم را انجام می‌دهم و امیدوارم این هدیه ناقابل این جانب را که ماحصل زحمات پانزده ساله‌ام در کشتی است، پذیرا باشند. به امید اینکه قدری از دردها و آلام این عزیزان کاسته شود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

برگزاری پانا: سرمربی تیم فوتبال راه آهن برای کمک به زلزله زدگان تبریز به این شهر سفر کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، علی دایی که همراه تیمش برای برپایی اردو به سرعین اردبیل رفته است ، صبح امروز به همراه رئیسی کیا مدیرعامل راه آهن، محمد دایی، بهزاد غلامپور، حسین پاشایی کاپیتان و حسین کعبی راهی تبریز شد تا از نزدیک به زلزله زدگان کمک کند.

 

علی دایی که برای جبران ضعف بدنی، تیم راه آهن را برای بدنسازی به سرعین برده بود، صبح امروز برای سفر به تبریز اردو را ترک کرد.

 

قرار است تمرینات راه آهن عصر امروز پیگیری شود. 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

سایت گل - باشگاه اوساسونا که یک بازیکن ایرانی را در اختیار دارد با زلزله زدگان ایران ابراز همدردی کرد و بازیکنان  اوساسونا در تمرین امروز با مسعود شجاعی ابراز همدردی کردند .

باشگاه اوساسونا نیز امروز با قرار دادن بیانیه ای ابراز همدردی خود را با زلزله زدگان آذربایجان شرقی نشان خواهد داد که در این بیانیه عنوان شده  ما با مسعود شجاعی ابراز همدردی می کنیم که در حادثه تلخ عده زیادی از هموطنان خود را از دست داده است و به مردم ایران نیز برای این مصیبت تسلیت می گوییم . ما هم از این اتفاق ناگوار ناراحت هستیم و از مردم ایران می خواهیم باشگاه اوساسونا را هم کنار خودشان ببینند . 

باشگاه اوساسونا امروز،این بیانیه را ارائه خواهد کرد تا به نوعی با این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کند .

همچنین مسعود شجاعی نیز با زلزله زدگان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد و او نیز در متنی کوتاه خود را کنار آسیب دیدگان زلزله قرارداد :" متاسفانه برخی از هموطنانم را در حادثه ای تلخ از دست داده ام و وقتی عکس های این اتفاق را دیدم مثل همه هموطنانم ناراحت شدم . دوست دارم بتوانم کاری انجام دهم  اما متاسفانه فاجعه بزرگ تر از دستان کوچک من است . با تمام وجودم در کنار شما هستم  .

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در پیامی با زلزله زدگان غرب کشور و استان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

" به نام پروردگار بی همتا

همه از خدائیم و به سوی خدا باز می گردیم

فاجعه دلخراش و حزن انگیز زلزله اخیر در استان آذربایجان مایه اندوه و تاسف بی نهایت ملت ایران شده است. مردم غیور و پهلوان پرور دیار ستارخان و باقرخان که این روزها در کنار میلیون‌ها هموطن رخت سیاه بر تن دارند یقینا این مصیبت را با قدرت و شکیبایی تمام پشت سر خواهند گذاشت و همچون همیشه به مثابه کوهی استوار، راست قامت و با شکوه در مسیر پیشرفت گام بر خواهند داشت. به عنوان قطره ای از دریای بیکران مردم ایران زمین، می‌خواهم حقیر را در این مصیبت بزرگ شریک بدانند و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان و خانواده های عزادار صبر جمیل را آرزو دارم.

ارادتمند شما: امیر قلعه نویی"

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهدي رحمتي گفت: همشهريان عزيز خبر زلزله را شنيدم و خيلي ناراحت شدم. احساسم را از اين فاجعه با هيچ دل و زباني نمي‌توانم بيان کنم اما وظيفه خود مي‌دانم که اين فاجعه عميق را به همزبانان عزيزم تسليت بگويم و خود را در اين مصيبت بزرگ شريک مي‌دانم و از خداوند براي مردم آذربايجان صبر و تحمل مي‌خواهم.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، برنامه امشب «ماه عسل» امشب -23 مردادماه- بخش‌هایی از برنامه خود را به ارتباط مستقیم با مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اختصاص داد.

بنا بر این گزارش، طی این ارتباط مستقیم با «شهاب عباسی» کارگردان سریال «خنده بازار» مصاحبه شد که به منظور دلجویی از زلزله زدگان در این مناطق حضور یافته بود.

عباسی در سخنانی کوتاه ضمن ابراز تاثر از وقوع این حادثه و کشته شدن جمعی از هم‌وطنانمان گفت: من خود یک آذری هستم و وظیفه خود می‌دانم که در چنین شرایطی در کنار هم‌وطنان و هم‌‌زبانان خود باشم.

وی ادامه داد: حضور من در این منطقه و کمک به زلزله‌زدگان کوچکترین کاری است که از دستم بر می‌‌آید و حتی اگر این واقعه در جای دیگری جز آذربایجان هم روی می‌داد من وظیفه داشتم که برای کمک به آنجا بروم؛ همان طور که طی ماجرای زلزله بم من و گروهی از هنرمندان کشورمان به آن منطقه رفتیم.

برنامه خنده بازار به احترام خانواده‌های عزادار و زلزله زده استان آذربایجان شرقی امشب و فردا شب پخش نخواهد شد.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته و پس از بروز زلزله در روستاهاس آذربایجان شرقی، در پی سکوت صداوسیما و نپرداختن به اخبار زلزله، یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: پخش برنامه خنده بازار از صدا و سیما در زمانی که دو روز عزای عمومی اعلام شده، چه معنایی دارد؛ مسئولین صدا و سیما خجالت بکشند.

همچنین نماینده مردم اهر و هریس در مجلس نیز از پوشش ضعیف وضعیت مناطق زلزله‌زده توسط شبکه‌های تلویزیونی گلایه کرده بود.

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس