نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
اولیویرا: در کرمان احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند

سرمربی تراکتورسازی گفت: از اینکه به کرمان سفر کرده‌ایم خیلی خوشحالیم و با اینکه در خانه نیستیم ولی احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند.

خبرگزاری فارس: اولیویرا: در کرمان احساس تنهایی نمی‌کنیم چون هواداران‌مان با ما هستند
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
تاخیر بیش از 4 ساعت پرواز ماهان از تهران به کرمان باعث سرگردانی هوادارانی شده است که دیشب با اتوبوس خود را به فرودگاه مهرآباد رسانده اند.

به گزارش تبریز بیدار ، در حالیکه گروه صدنفره هواداران تراکتورسازی شب گذشته با اتوبوس به طرف فرودگاه مهرآباد تهران حرکت کردند تا با پرواز صبح امروز هواپیمایی ماهان به سمت کرمان حرکت کنند، اکنون بیش از چهار ساعت است که در فرودگاه مهرآباد تهران، بلاتکلیف نشسته اند.

 

هواپیمایی ماهان ساعت پرواز تهران به کرمان صبح جمعه را 7 و 15 دقیقه صبح اعلام کرده بود این پرواز بیش از4 ساعت به تاخیر افتاده است تا خبرنگاران، عکاسان و هواداران تراکتورسازی که بیشتر مسافران این پرواز بودند در فرودگاه مهر آباد سرگردان شوند.

 

مسئولان هواپیمایی ماهان اعلام کردند دلیل اصلی پرواز نداشتن هواپیماست! زیرا هواپیمای آنها ساعت 9 صبح قرار است از شهر جده در عربستان راهی تهران شود وسپس به کرمان برود! بنابراین زمان دقیق پرواز مشخص نیست.

تعدادی از هواداران پر شور سرخپوشان تراکتور سازی برای تشویق تیم محبوب خود در بازی فینال جام حذفی روز جمعه راهی کرمان شدند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:تراکتور,قهرمان اذربایجان,اذربایجان, توسط REZA |

این تصویر که در شبکه های اجتماعی منتشر شده ، خیز تراختور و هواداران پرشورش برای کسب جام را نشان می دهد.

 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

توني اوليويرا: تفکر لوکا را مي‌شناسم


سرمربي تيم تراکتورسازي گفت: فکر مي کنم روز جمعه ديداري را ببينيم که پر از جذابيت است.


توني اوليويرا در گفت و گو با اوج، درباره ديدار تيمش در فينال جام حذفي مقابل مس کرمان عنوان کرد:من قصد ندارم تا 24 ساعت قبل از بازي درباره اين مسابقه صحبت کنم ولي فکر مي کنم هم تراکتورسازي و هم مس تيم هاي خوبي هستند که تا اين مرحله پيش آمده اند.اصلا نمي پذيرم که صعود اين تيم ها را به فينال جام حذفي شانسي بدانيم و قطعا روي شايستگي اين اتفاق افتاده است.

وي ادامه داد: شانس برنده شدن فينال و قهرماني در جام حذفي به نظر من 50_50 است.اينطور نيست که يک تيم شانس بيشتري نسبت به حريفش داشته باشد.تراکتورسازي هم مي تواند برنده باشد و مس هم چنين شرايطي دارد.اميدوارم ما در نهايت به اين هدف مهم برسيم.بازيکنان تراکتورسازي مي دانند مسابقه سختي را در پيش دارند و به همين دليل نهايت تلاش خود را براي پيروزي در اين بازي انجام خواهند داد.

توني اوليويرا درباره اينکه چه نظري درباره رويارويي خود با لوکا بوناچيچ دارد گفت:لوکا را مي شناسم و از تفکرات او باخبرم.لوکا مربي است که در ايران مورد احترام است و من هم برايش احترام قائل هستم.

سرمربي تراکتورسازي درباره اينکه به نظرش چقدر احتمال دارد اين بازي به وقت اضافي يا پنالتي برسد گفت:نمي شود اين را پيش بيني کرد اما فکر مي کنم روز جمعه ديداري را ببينيم که پر از جذابيت است.

وي درباره اينکه کارلوس کي روش به برزيل رفته و به همين دليل بازي فينال حذفي را نخواهد ديد اظهار داشت:کارلوس در قبال تيم ملي ايران مسوليت دارد و به همين دليل به برزيل رفته است.من از او ناراحت نيستم و اطمينان دارم اين بازي توسط همکارانش بررسي خواهد شد.

کي روش درباره حضور هواداران تراکتورسازي در کرمان براي بازي با مس گفت:من مي دانم هواداران تراکتور زودتر از ما به کرمان مي رسند.آنها در زندگي من نقش مهمي دارند و فراموششان نمي کنم.در کرمان تنها نخواهيم بود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
پوستر بازی تراکتور و پرسپولیس

چهارشنبه 2 مرداد
تراختور آذربایجان - پرسپولیس تهران
استادیوم آزادی تهران ساعت 22:00
پنجشنبه 3 مرداد
گسترش فولاد - استقلال تهران
استادیوم سهند تبریز ساعت 22
به امید پیروزی تیم های آذربایجانی و شکست تیم های پر ادعایی
تهرانی آذربایجان تیم لری فرق المز رهلری

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, توسط تراختورچی |

 

 

 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
به گزارش اوج نیوز،علی کریمی که شب گذشته برای تماشای بازی ایران و لبنان به ورزشگاه آزادی رفته بود در مسیر جایگاه ویژه با هواداران بسیاری مواجه شد که قصد داشتند با او عکس یادگاری بگیرند.در این میان سوالات زیادی در خصوص آینده ورزشی وی پرسیده شد که او در جواب یک تماشاچی آذری زبان در خصوص حضورش در تراکتورسازی گفت:واقعیت این است که تراکتوری ها با من صحبت کرده اند اما من فعلا صبر می کنم و بعد تصمیم می گیرم.
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, توسط تراختورچی |
 
هافبک پیشین تراکتوسازی تبریز علاقه دارد بار دیگر به این تیم بپیوندد.
به گزارش آناج، جاسم کرار در زمان حضورش در تراکتورسازی بازی‌های خوبی برای تراکتورسازی انجام داد اما حواشی و بداخلاقی این بازیکن باعث شد از تراکتور جدا شود و پس از آن هم دوران ناموفقی را در استقلال تجربه کند.
 
کرار بعد جدایی از لیگ ایران در قطر و امارات هم بازی کرد اما حالا می‌خواهد دوباره به لیگ ایران و تراکتورسازی بازگردد.
 
به نقل از تسنیم، این بازیکن عراقی در این باره گفت: بعد از ایران در قطر و امارات هم بازی کردم اما هیچ کجا مثل هواداران تراکتور به من محبت نداشتند. آنقدر که از هواداران تراکتورسازی محبت دیدم از پدر و مادرم محبت ندیدم. دوست دارم تا آخر فوتبالم در تراکتورسازی بمانم.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس